اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین دبیر ستاد احیای کردستان خبر داد

فعال‌سازی یاوران معروف در مدارس کردستان

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر استان کردستان از فعال‌سازی یاوران معروف در سطح مدارس استان خبر داد.

فعال‌سازی یاوران معروف در مدارس کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود الله‌مرادی عصر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف استان که با حضور نماینده ولی فقیه در دفتر ستاد استان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی از برکت خون پاک شهداست.

وی با بیان اینکه شهدای ایران اسلامی عهد و پیمان و مسئولیتی را که در قبال انقلاب و اسلام داشتند ادا کردند، گفت: ما در ادای وظایفمان نسبت به شهدا و ادامه دادن راه آنان به خوبی عمل نکرده‌ایم.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر کردستان تصریح کرد: تبعیت از ولایت، ترویج امر به معروف و نهی از منکر و گسترش کارهای نیک در جامعه مهم‌ترین خواسته شهدا از ملت ایران است.

وی به اقدامات ستاد طی سال گذشته و 6 ماهه نخست امسال اشاره کرد و بیان داشت: اقداماتی قابل توجهی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان انجام شده است.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر استان کردستان، ایجاد دفاتر ستاد احیا در شهرستان‌ها، روستاها، برگزاری شورهای امر به معروف در هیئت‌های ورزشی و دانشگاه‌ها را از مهم‌ترین اقدامات ستاد احیای امر به معروف استان عنوان کرد و گفت: هدف ما تلاش در راستای تبدیل شعار به عمل است و با همین رویکد فعالیت‌های خود را در سطح استان در بین اقشار مختلف جامعه گسترش داده‌ایم.

جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی معاونت‌های ستاد احیا در سطح استان، گفت: برگزاری جلسات مختلف جرائم خاص، منکرات، عیون خودرویی و اماکن از جمله اقدامات معاونت سازمان‌های نظامی و قضایی ستاد احیای استان بوده است.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: معاونت تشکل‌های مردمی نیز امسال با جدیت هر چه بیشتر به موضوع ورود پیدا کرده است.

وی از کسب رتبه نخست معاونت ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سطح کشور در سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و رویکرد خوبی که در این معاونت دنبال می‌شود، شاهد حفظ این رتبه در سال‌جاری باشیم.

جانشین ستاد احیای امر به معروف و نهی منکر کردستان تصریح کرد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر امروز کوچکترین مشکلی در سطح کارخانجات استان نداریم.

به گفته الله‌مرادی، فضاسازی در اماکن عمومی و پارک‌ها به منظور اسلامی نگاه‌داشتن فضای شهرها و لزوم تبلیغات مناسب در رابطه با احیای فریضتین یکی دیگر از اقدامات ستاد در سال‌‌جاری در سطح استان است.

وی به برگزاری جلسه‌ای با شهرداران استان و برنامه‌ریزی برای نصب تابلوهایی با مضامین امر به معروف و نهی از منکر در ورودی و خروجی شهرها اشاره کرد و گفت: بیش از 70 درصد از کار تاکنون انجام شده و تلاش برای تحقق 100 درصدی این مهم ادامه دارد.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تشکیل شورای امر به معروف در دانشگاه را از دیگر اولویت‌های ستاد استان خواند و گفت: بحث ترویج این فریضتین الهی را در دو بخش دانشجویان و خود دانشگاه دنبال خواهیم کرد.

الله‌مرادی از فعال‌سازی یاوران معروف در سطح مدارس استان خبر داد و بیان کرد: به همین منظور جلساتی با مدیران استان خواهیم داشت.

جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در ادامه امر به معروف و نهی از منکر در هر شرایطی و بدون هیچ ترسی را ضروری خواند و گفت: نباید به خاطر از دست دادن پست و مقام در برابر منکراتی که از سوی برخی از مسئولین تراز اول استان اتفاق می‌افتد سکوت کرد.

وی در پایان تصریح کرد: به عنوان مسئولین حزب‌اللهی که در نظامی الهی انجام وظیفه می‌کنیم باید با هرگونه تخلفی برخورد کنیم.

انتهای پیام/79002/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول