اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود:

تشکیل حکومت اسلامی بزرگ‏ترین امر به معروف است

مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود گفت: بزرگ‏ترین امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد حکومت اسلامی بوده که نشانه‌ای از حکومت صالحان است.

تشکیل حکومت اسلامی بزرگ‏ترین امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام علی حسام عصر امروز در گردهمایی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر بسیج خواهران شاهرود که با حضور بیش از 200 نفر از اعضای پایگاه‌‏های بسیج حوزه‏‌های مقاومت بسیج در سالن اجتماعات کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تک تک افراد جامعه است و در غیر این صورت، عواقب آن دامن‏گیر همه می‌شود.

وی افزود: بزرگ‏ترین امر به معروف و نهی از منکر، ایجاد حکومت اسلامی بوده که نشانه‌ای از حکومت صالحان است و انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‏ترین امر به معروف و نهی از منکرها در طول تاریخ محسوب می‏‌شود.

این کارشناس تربیتی بسیج شاهرود خاطرنشان کرد: شناخت امر به معروف و نهی از منکر و احتمال تأثیرگذاری و اصرار بر تداوم آن از مراحل امر به معروف و نهی از منکر است.

حسام تصریح کرد: هدف از قیام امام حسین (ع)، احیای امر به معروف و نهی از منکر بود؛ چرا که ایشان به محض اینکه مشاهده کرد، دین در خطر است و احکام اسلام اجرا نمی‌شود، دست به قیام زدند و جان و مال خود را فدا کردند.

مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: شهدای دفاع مقدس با اقتدا به امام حسین (ع) در جهت حفظ دین اسلام و دفاع از حکومت اسلامی از جان خود گذشتند تا اسلام زنده بماند.

وی تأکید کرد: از موانع استجابت دعا، ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است؛ بنابراین اگر جایی احساس کردیم، دین اسلام در خطر است، باید محکم بایستیم؛ اگر چه به قیمت جان‏مان تمام شود.

حسام بیان کرد: انقلابمان و دفاع مقدس به قیام امام حسین (ع) گره خورده است؛ چرا که شهدای ما برای احیای امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدا کردند.

مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود با بیان اینکه بهترین امت‌ها امتی است که امر به معروف و نهی از منکر کند، افزود: بالاترین امر به معروف و نهی از منکر در عصر کنونی ایجاد حکومت اسلامی بوده و انقلاب ما ثمره امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: چه خون‌ها، جان‏فشانی‌ها، جانبازی و اسارت‌هایی که به خاطر امر به معروف و نهی از منکر انجام نشد و ما باید وارثان آن ایثارگران باشیم.

انتهای پیام/2249/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول