اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس:

فضای سرمایه‌گذاری گیلان شفاف شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گیلان باید تلطیف، شفاف و گرم‌تر شود.

فضای سرمایه‌گذاری گیلان شفاف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ناصر عاشوری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی گیلان قانون را ملاک مدیران دولتی، بخش خصوصی و جامعه عنوان کرد.

وی با تاکید بر تلطیف، شفاف و گرم‌تر شدن فضای کسب و کار و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گیلان، اظهار کرد: بخش اجرایی بعضی از مواقع سخت‌گیری‌هایی انجام می‌دهد و موجب فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

عاشوری خواستار سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری گیلان شد و بیان کرد: ساحل دریا انفال است و سرمایه‌گذاری در این بخش با نگاه استفاده عمومی باید انجام شود.

*با مدیران تنگ‌نظر سرمایه‌گذاری گیلان برخورد شود

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه بعضی از دیدگاه‌های سیاسی و اقتصادی افراد در سرمایه‌گذاری‌ها تاثیرگذار است، تصریح کرد: با مدیران تنگ‌نظر برای سرمایه‌گذاری در گیلان باید برخورد شود.

وی اضافه کرد: نباید به نام قانون اقدام‌هایی انجام شود که سرمایه‌گذار از استان فرار کند.

عاشوری در ادامه به واردات و صادرات کالا از مناطق آزاد تجاری اشاره کرد و یادآور شد: ورود کالا به مناطق آزاد تجاری طبق قانون معاف از مالیات است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه ورود کالا در هر شرایطی به کشور اصلی مشمول پرداخت مالیات است، خاطرنشان کرد: ورود ماشین‌آلات در مناطق آزاد از معافیت مالیاتی برخوردار است.

*صنعت گردشگری اقتصاد روستا را ارتقا می‌دهد

رئیس کانون مجتمع‌های گردشگری گیلان نیز در جلسه مذکور بر توسعه صنعت گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: سیل مهاجرت از روستاها به شهرها احساس می‌شود.

محسن قمی با بیان اینکه تعریف جامعی از گردشگری در گیلان وجود ندارد، افزود: احداث مجتمع‌های گردشگری زمان‌بر است و برای استفاده عموم مردم ایجاد می‌شود.

وی توسعه گردشگری را سبب ارتقای اقتصاد روستاها دانست و بیان کرد: عدم هماهنگی و وحدت رویه در شهرستان‌ها از مشکلات صنعت گردشگری در گیلان است.

قمی، سلیقه‌ای عمل کردن مدیران را سبب رکود صنعت گردشگری در گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول