اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان:

سرمایه‌گذاری گردشگری در خوزستان به 2 هزار میلیارد تومان می‌رسد

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: سرمایه‌گذاری گردشگری استان به رقم 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌تواند برسد.

سرمایه‌گذاری گردشگری در خوزستان به 2 هزار میلیارد تومان می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، افشین حیدری صبح امروز در مراسم زنگ گردشگری استان خوزستان اظهار کرد: رونق سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری می‌تواند باعث رونق این بخش شود و به این دلیل باید کوشید تا موانع موجود در این زمینه برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه خوزستان توانمندی زیادی برای توسعه گردشگری دارد، گفت: استان خوزستان منطقه‌ای چهار فصل است و از نظر آب و هوایی بهترین شرایط را برای گردشگری دارد و باید کوشید تا در این زمینه گام‌های اساسی برداریم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به اینکه رشد فزاینده سرمایه‌گذاری در این بخش بسیار قابل مشاهده است، افزود: سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی در سال گذشته در گردشگری خوزستان 30 میلیارد تومان بوده است ولی در سال‌جاری این گردشگری خوزستان به بیش از 250 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: نمی‌گذاریم به دلیل برخی موانع اداری و طولانی بودن شرایط پیگیری مجوزهای مورد نیاز سرمایه‌گذار از خوزستان برود و در این باره از همه توان اداری میراث فرهنگی خوزستان استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام شده است، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا زمینه را برای حضور گردشگران و سرمایه‌گذاران فراهم کنیم و تعامل بین دستگاه‌های دیگر و میراث فرهنگی تا حد زیادی این مشکلات را برطرف می‌کند.

حیدری تاکید کرد: خوزستان در بخش سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری می‌تواند به رقم 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برسد و در این باره هدف‌گذاری کارشناسی شده‌ای انجام شده است.

انتهای پیام/72006/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول