اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرپرست شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی انجام گرفت

امضای تفاهم‌نامه چندین پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری شهری

با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان یک گروه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی یزدی و شهرداری تبریز، روند سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی شهر تبریز تسریع شد.

امضای تفاهم‌نامه چندین پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در نشستی که امروز میان مسئولان یک شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری داخلی و سرپرست شهرداری تبریز برگزار شد، تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در چندین طرح و پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی شهری تبریز به امضای رئیس این شرکت و حسین اکبری سرپرست شهرداری تبریز رسید و مبادله شد.

بر اساس تفاهم‌نامه امضا شده میان طرفین، قرار است طرف سرمایه‌گذار نسبت به احداث پروژه بزرگ مجتمع تجاری، رفاهی، تفریحی و بازیکده باغلارباغی، احداث شهرک مشاغل مزاحم، احیای بافت‌های فرسوده شهری و چندین طرح دیگر، سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام دهد.

در این دیدار حسین اکبری سرپرست شهرداری تبریز در سخنانی از تبریز به عنوان مهد سرمایه‌گذاری ایران و مناسب‌ترین شهر کشور به لحاظ اعطای تسهیلات و سیاست‌های حمایتی از سرمایه‌گذاران یاد و بر عزم جدی مسئولان استانی در این بخش تأکید کرد.

وی در عین حال از تلاش و آمادگی مدیریت شهری تبریز برای حمایت همه جانبه از بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری‌های کلان خبر داد.

در این نشست همچنین شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز با ابراز خرسندی از حضور این گروه بزرگ سرمایه‌گذاری در شهر اولین‌های ایران گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران به عنوان موتور شتاب بخش روند توسعه شهری اولویت و سیاست اصلی اعضای شورا در سال‌های اخیر بوده و این سیاست‌ها همچنان در دوره چهارم شورای شهر نیز تداوم خواهد یافت.

در این دیدار دو طرف با امضا و مبادله تفاهم‌نامه همکاری میان خود بر تحکیم روابط و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های مورد توافق تأکید کردند.

انتهای پیام/60002/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول