اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان:

دانشکده معارف قرآن و عترت (ع) به دانشگاه تبدیل شد

قائم مقام دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان گفت: دانشکده معارف قرآن و عترت(ع) پس از کسب موفقیت در زمینه‌های علمی توسط شورای گسترش آموزش عالی و زرات علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) تبدیل شد.

دانشکده معارف قرآن و عترت (ع) به دانشگاه تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسن مشکاتی ظهر امروز در جمع اساتید دانشگاه دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان با بیان اینکه دانشکده معارف قرآن و عترت (ع) به دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) ارتقا یافته است، اظهار  کرد: این مهم، پس از کسب موفقیت در زمینه‌های علمی و رشد و پیشرفت این مرکز توسط شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با تبدیل این دانشکده به دانشگاه نقطه عطفی در تاریخ علمی و فرهنگی کشور و گامی بلند در زمینه رشد آموزش عالی صورت گرفته است، ادامه داد: این دانشگاه با دارا بودن سه دانشکده با عناوین دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دانشکده علوم قرآن و حدیث،دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون در دو نوبت در سال دانشجو می‌پذیرد.

قائم مقام دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان تصریح کرد: این دانشگاه در مقاطع کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد از طریق آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور دانشجو می‌پذیرد

وی در ادامه به وجود 18 رشته در این دانشگاه خبر داد و اذعان داشت: به تمامی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه مدرک رسمی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می‌شود.

مشکاتی همچنین به بخشی از دستاوردهای این دانشگاه اشاره کرد و متذکر شد: این دانشگاه توانسته است رتبه نخست منطقه مرکز و رتبه چهارم در کل کشور در خصوص قبولی فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در آزمون تحصیلات تکمیلی سال 91 سازمان سنجش را در بین دانشگاه‌های غیردولتی کسب کند.

وی، راهیابی سه دوره متوالی دانشجویان به المپیادهای علمی دانشجویان کشور، پذیرش مقالات 13 نفر از دانشجویان در کنفرانس بین‌المللی، مطالعات دینی در بخش زبان خارجی کشور سریلانکا و کسب رتبه‌های برتر پایان‌نامه‌های قرآنی در نمایشگاه‌های بین‌المللی  قرآن تهران و جذب تعدادی از فارغ‌التحصیلان به عنوان مدرس در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و استخدام در سازمان آموزش و پرورش را از دیگر دستاوردهای دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع)اصفهان برشمرد.

قائم مقام دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان تصریح کرد: این دانشگاه با بیش از 100 مدرس شامل هئیت علمی  و اساتید مدعو از دانشمندان حوزه  و مدرسین دانشگاه‌ها و نیز چهره‌های شاخص قرآنی کشور از سطح آموزش مطلوبی برخوردار است.

وی در مورد چشم‌اندازها و اهداف آینده این دانشگاه گفت: این دانشگاه قصد دارد با ایجاد دانشگاه  بین‌المللی و قرآن و عترت(ع) ، با اجرای آموزش مجازی، پذیرش دانشجو خارجی، اجرای دوره‌ای دکترا به گسترش کیفی و کمی همه جنبه بپردازد، این دانشگاه مورد بازدید،حمایت و تایید  مراجع عظام، چهره‌ها و شخصیت‌های علمی و مذهبی و سیاسی همچون آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله حسین مظاهری و آیت الله سبحانی قرار گرفته و از رهنمودهای این بزرگان استفاده کرده است.

به گزارش فارس، این مرکز همواره منویات رهبر معظم انقلاب را سرمشق خویش قرار داده و در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی تلاش و توانسته معلمان و مربیان و مدرسان زیادی را در سراسر کشور تربیت کند.

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس به مدت 10 روز از 2 الی 12 مهرماه از برنامه‌های دیگر این دانشگاه است.

انتهای پیام/63012/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول