اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

عباس آباد نکا به شهرک مهرگان تغییر نام می‌یابد/ اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی این شهرک

فرماندار نکا با بیان اینکه نام عباس‌آباد نکا پس از بهسازی به نام شهرک مهرگان تغییر می‌بابد گفت: مبلغ یک میلیار دتومان اعتبار برای بهسازی این شهرک اختصاص یافت.

عباس آباد نکا به شهرک مهرگان تغییر نام می‌یابد/ اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی این شهرک

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی رجبی ظهر امروز در حاشیه بازدید مسئولان استانی و شهرستانی از پاکسازی محله عباس آباد نکا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از یک هفته پاکسازی در این محله، آرامش برای اهالی حاکم شده و بیشتر مردم از وضعیت امن ایجاد شده بسیار خوشحال هستند.

وی با اعلام اینکه طرح پاکسازی منطقه آلوده عباس آباد شهرستان نکا با حضور تیم‌های ویژه عملیاتی فرماندهی انتظامی استان مازندران به مرحله اجرا درآمد گفت: تاکنون بیش از 50 نفر به اتهام خرید و  فروش مواد مخدر در این منطقه دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

فرماندار نکا دیگر اقدامات در دست اقدام برای این منطقه را بهسازی و زیبا سازی این شهرک عنوان کرد و گفت" در تلاش هستیم کوچه‌های این شهرک را از وضعیت کنونی خارج و عرض همه کوچه‌ها 12 متری شود.

این مسئول از احداث پارک 12 متری در این شهرک خبر داد و گفت: شهرداری نکا موظف شده که طی 45 روز آینده این پارک را آماده و تحویل اهالی این شهرک دهد.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و عدم تخصیص به موقع اعتبارات بیان داشت: با وجود کمبود اعتبار همه تلاش‌ها انجام می‌شود که چهره عباس‌آباد نکا به کلی تغیر کند.

وی با اشاره به اختصاص بودجه یک میلیارد تومانی برای عباس آباد نکا اظهار داشت: پس از تخصیص بودجه  احداث خانه عالم، پارک بازی، مرکز بهداشتی و آموزشی در سه هزار متر مربع در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/86002/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول