اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

سپاه همچنان در خط مقدم سازندگی کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سپاه همچنان در صف مقدم سازندگی، توسعه و عمران کشور قرار دارد.

سپاه همچنان در خط مقدم سازندگی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهرام دبیری در مراسم آغاز مراحل حفاری تونل عمیق خط دوم مترو تبریز که با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به عنوان مجری این طرح به مرحله اجرا درخواهد آمد، با قدردانی از نقش این نهاد مقدس در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کلان عمرانی، این خدمات را مصداق بارز ایثار دانست و افزود: اگر سپاه و نیروهای این نهاد در دوران دفاع مقدس در صف مقدم دفاع از کشور بودند، امروز نیز پیشگاه عرصه‌های سازندگی و توسعه و عمران ایران اسلامی هستند و ملت ایران قدردان این خدمات بوده و خواهد بود.

وی با ابراز رضایت از خدمات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در اجرای پروژه‌های متعدد عمران شهری تبریز افزود: شورای اسلامی شهر از همکاری با این قرارگاه رضایت کامل دارد و امیدوار است خط دوم مترو تبریز نیز همچون دیگر طرح‌های قبلی با موفقیت و در زمان مقرر به بهره‌برداری کامل برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از آمادگی این نهاد مدنی برای تأمین و تصویب اعتبارات مورد نیاز خط دوم به منظور تسریع مراحل اجرایی طرح خبر داد.

توسعه خطوط مترو اولویت اول شهرداری در حوزه حمل و نقل

سرپرست شهرداری تبریز تلاش برای توسعه و تجهیز خطوط مترو را اولویت اول مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل درون شهری اعلام کرد.

حسین اکبری در مراسم آغاز حفاری تونل خط دوم مترو با تأکید بر عزم جدی شهرداری برای تسریع روند اجرایی خطوط مترو به ویژه خطوط یک و دو، آغاز حفاری‌های خط دوم از یک سو و بارگیری واگن‌های خط یک را دو گام بلند مدیریت شهری در راستای تحقق این برنامه دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزایا و محاسن راه‌اندازی خطوط مترو در شهر تبریز افزود: با راه‌اندازی و فعالیت خطوط مترو علاوه بر کاهش بار ترافیکی از داخل شهر تبریز، هزینه سفرهای درون شهری مردم، آلودگی هوای شهر و مشکلات ناشی از تردد خودروهای شخصی کاهش یافته و در وقت و انرژی شهروندان صرفه جویی خواهد شد.

اکبری در عین حال با اعلام اینکه مدیریت شهری با تمام امکانات در خدمت مردم و رفع مشکلات آنان است از مشارکت و همکاری این مجموعه در تأمین اعتبارات و بودجه‌های سهم شهرداری برای مترو خبر داد.

انتهای پیام/60002/ل/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول