اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور جشنواره سراسری عکس زمان:

پنجمین جشنواره سراسری عکس زمان نیازمند کمک مالی است

داور پنجمین جشنواره سراسری عکس زمان بر لزوم حمایت مالی از این جشنواره تاکید کرد.

پنجمین جشنواره سراسری عکس زمان نیازمند کمک مالی است

مهدی رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: امسال پنجمین جشنواره سراسری عکس زمان را داوری کردیم.

وی تصریح کرد: بیش از پنج هزار عکس از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده و آثار ارسالی نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بودند.

داور پنجمین جشنواره سراسری عکس زمان با بیان اینکه این جشنواره به خوبی مخاطبان خود را شناخته است، گفت: مسئولان برگزار کننده این جشنواره باید بکوشند پایه‌های نظری کار در حوزه زمان را به هنرمندان بشناسانند، هنرمندان نیز باید از نظر مفاهیم نظری به خوبی با موضوع زمان آشنا باشند.

رحیمیان افزود: هنرمند باید نسبت خود را با زمان به خوبی بشناسد، زیرا در این صورت است که مسیر عکاسی برای عکاس هموارتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌ها می‌توانند در این زمینه اثرگذاری خاص خود را داشته باشند، ادامه داد: برگزاری هر جشنواره بدون شک تجربیات خاصی از خود بر جای می‌گذارد که در صورت حمایت می‌تواند موثرتر واقع شود.

داور جشنواره سراسری عکس زمان گفت: دستگاه‌های مختلف فرهنگی هنری و همچنین بخش صنعت باید با حمایت‌های مالی از این جشنواره، برگزار کنندگان آن را در برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای نفرات برتر یاری دهند؛ همچنین دادن سفارش کار به هنرمندان با موضوع زمان به نوعی حمایت محسوب می‌شود.

رحیمیان ادامه داد: محول کردن پروژه‌های عکاسی با موضوع زمان به نفرات برتر این جشنواره می‌تواند به کیفی‌تر شدن جشنواره منجر شود و این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: در این جشنواره با مجموعه‌های تک عکسی مواجه هستیم،‌ در حالی که می‌توان با واگذاری پروژه با نظارت اساتید راهنما به مجموعه‌های منظم و شکیل در حوزه زمان دست یافت و تحولی اساسی در حوزه پیشبرد عکاسی ایجاد کرد.

انتهای پیام/87001/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول