اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی صورت می‌گیرد

رژه خودروهای آتش‌نشانی در زاهدان

به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی، فردا رژه خودروهای آتش‌نشانی در سطح شهرستان زاهدان صورت می‌گیرد.

رژه خودروهای آتش‌نشانی در زاهدان

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: فردا ساعت هشت صبح رژه خودرویی سازمان آتش‌نشانی زاهدان از ایستگاه 6 واقع در خیابان زیباشهر آغاز و تا ایستگاه سه در مکان پارک لاله زاهدان ادامه دارد.

فرهاد فراحی افزود: رژه خودروهای آتش‌نشان در اکثر خیابان‌های شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: به مناسبت روز ملی آتش‌نشانی برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان زاهدان برگزار شده که از جمله آن‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی آشنایی با خاموش کننده‌ها و اطفای حریق در سطح مدارس شهرستان زاهدان و ارائه فراخوان مسابقه نقاشی در سطح دبستان با موضوع «کودک، ایمنی، آتش‌نشانی و آتش‌نشان» است که دانش‌آموزان باید نقاشی‌های خود را از یکم مهرماه تا امروز به سازمان آتش‌نشانی تحویل دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان اظهار داشت: مراسم تجلیل از آتش‌نشانان شهرستان زاهدان فردا عصر در سالن همایش‌های شهرداری منطقه 2 زاهدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در شهرستان زاهدان، 144 نفر کارمند در سازمان آتش‌نشانی فعالیت می‌کنند که از این تعداد 125 نفر عملیاتی و به عنوان آتش‌نشان مشغول فعالیت هستند.

تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در زاهدان با استاندارد فاصله دارد

فراحی با اشاره به این‌که هم‌اکنون تعداد 6 ایستگاه آتش‌نشانی فعال در شهرستان زاهدان وجود دارد، گفت: با توجه به جمعیت زاهدان باید هم‌اکنون 17 ایستگاه فعال باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ادامه داد: به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت شهری باید یک ایستگاه آتش‌نشانی و به ازای هر دو هزار و 500 نفر نیز یک نفر آتش‌نشان داشته باشیم که هم‌اکنون با توجه به رقم‌های فوق در شهرستان زاهدان از استاندارد لازم بسیار فاصله داریم.

انتهای پیام/75004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول