اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دفاع مقدس قرن‌ها الهام‌بخش ملت ایران است/ لزوم الگو‌ گرفتن از دفاع مقدس

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس تا قرن‌ها الهام‌بخش ملت ایران است که با این وجود صحنه همان صحنه است فقط روش‌ها تغییر کرده، است.

دفاع مقدس قرن‌ها الهام‌بخش ملت ایران است/ لزوم الگو‌ گرفتن از دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدموسی خادمی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای مخابرات و بیسیم‌چی کهگیلویه و بویراحمد به رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: چه انرژی‌هایی که در جنگ هشت سال دوران دفاع مقدس  آزاد نشد آن‌ها انسان‌هایی بودند که راه‌های صد ساله را یک شب پیمودند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: دفاع مقدس تا قرن‌ها الهام‌بخش ملت ایران است که با این وجود صحنه همان صحنه است فقط روش‌ها تغییر کرده، است.

خادمی خاطرنشان کرد: این‌که ما هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم یک طرف آن تکریم بزرگان است و یک سوی آن معطوف به آیند است جنگ همچنان وجود دارد به نوعی دیگر است که دفاع مقدس هست اما صحنه آن تغییر کرده، است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که هدف دشمن این بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی توانایی اداره جامعه را ندارد و به روش‌های مختلف سعی بر تضعیف روحیه داشتند از این‌رو باید از الگوهای دفاع مقدس الهام و درس بگیریم و آن‌ها را در حد جنگ اقتصادی و اجتماعی بکار گیریم.

خادمی با تاکید بر این‌که استعدادهای زیادی در دوران دفاع مقدس داشتیم و استفاده خوبی از آن‌ها کردیم، گفت: درسی که باید از دفاع مقدس بگیریم  و استعدادهایی که ایران داشت و در جنگ آزاد شد که این استعدادهای ناب باعث شکست صدام و کشورهای عربی و دشمنان انقلاب و نظام شد.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: باید استعداد و انرژی‌هایی که در دوران دفاع مقدس بود به حوزه اقتصاد آورد از این‌رو برای نحوه انتقال این استعدادها از رزمندگان، آزادگان و خانواده‌های شهدا استفاده کرد و برای الهام‌بخشی در توسعه استان ایفای نقش کرد.

خادمی با بیان اینکه اگر روحیه ایثارگری را ادامه دهیم در جنگ نرم پیروز می‌شویم، گفت: از وظایف همگان است که از دستاوردهای دوران دفاع مقدس و انقلاب و نظام نگهداری کرد.

انتهای پیام/82011/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول