اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج تاکید کرد

ضرورت توزیع عادلانه خدمات در تمام مناطق کرج

رئیس شورای شهر کرج بر ضرورت توزیع عادلانه خدمات در تمام مناطق کرج به‌ویژه مناطق غیربرخوردار تاکید کرد.

ضرورت توزیع عادلانه خدمات در تمام مناطق کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو صبح امروز در بازدید از برخی از پروژه‌ها در کرج اظهار داشت: مسئولان هر چه در توان دارند باید برای توسعه و عمران و آبادانی شهر انجام دهند.

وی ادامه داد: در این راستا باید توجه و تمرکز خود را بر روی تمامی مناطق داشته باشیم و مناطق محروم را در ارائه خدمات در اولویت قرار دهیم.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه باید به سمت توسعه و آبادنی شهر پیش برویم، افزود: برای اجرایی شدن برخی از پروژه‌ها و طرح‌ها نیازمند تعریفات گوناگون هستیم، بنابراین باید با تدوین برنامه‌ها و همچنین اولویت‌بندی‌ها به سمت ارائه خدمات بیشتر به مردم پیش برویم.

رئیس شورای شهر کرج با بیان اینکه متاسفانه ارائه خدمات در برخی از مناطق این کلانشهر فراموش شده است، گفت: مردم در این مناطق از کمترین امکانات برخوردارند و مشکلات بسیاری دارند.

وی لزوم توجه مسئولان به این‌گونه مناطق را مهم ارزیابی کرد و گفت: باید برنامه‌های خود را به سمت توسعه مناطق محروم پیش ببریم و باید با اختصاص اعتبارات مسیر خدمات‌رسانی به این مناطق را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم و میزان رضایتمندی مردم را ارتقا دهیم.

دادگو تاکید کرد: امیدواریم اعضای جدید شوراها و شهردار جدید در کلانشهر کرج بتوانند با مدیریت درست برنامه‌های خود را به سمت توسعه و آبادانی هر چه بیشتر پیش ببرند و میزان خدمات در کرج را به استانداردها نزدیک کنند.

رئیس شورای شهر کرج توانمندی‌های اعضای جدید شورای شهر کرج را بسیار بالا توصیف کرد و افزود: نیروهای جوان و خلاق و کارآمد در بدنه شورای شهر می‌توانند مسیر تحول و توسعه را در کرج ایجاد کنند.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات مردمی در زمینه‌های مختلف شهری، بروز این مسائل را در کلانشهر 2 میلیون نفری کرج اجتناب‌ناپذیر خواند و عنوان کرد: تلاش برای رفع مشکلات و به حداقل رساندن آن در تعهد مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

انتهای پیام/2302/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول