اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

تصمیم‌گیری‌های اعضای شورای شهر نباید منجر به پشیمانی شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خود را مکلف به حمایت قاطع از شهردار اصفهان می‌دانم گفت: تمام تصمیم‌های اتخاذ شده از سوی اعضای شورای شهر باید به صورتی باشد که پس از اتخاذ این تصمیم‌ها پشیمانی برای اعضا ایجاد نشود.

تصمیم‌گیری‌های اعضای شورای شهر نباید منجر به پشیمانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان رضا امینی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به انتخاب آقای زرگر به عنوان استاندار اصفهان اظهار داشت: امیدواریم با برقراری و ایجاد تعامل و ارتباط منطقی بین مدیریت استان و شورای شهر بتوانیم معضلات موجود در اصفهان را برطرف کنیم.

وی اضافه کرد: انتخاب شهردار و انتخاب و تعیین دو نفر از اعضای شورای شهر اصفهان به عنوان نمایندگان شورا در شورای‌شهر شهرستان اصفهان در دستور کار شورا در جلسه علنی امروز قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه انتخاب شهردار براساس یک فرایند پیش‌بینی شده صورت می‌گیرد، تصریح کرد: در ابتدا گزینه‌هایی برای شهرداری اصفهان پیشنهاد شده بود و تعدادی از گزینه‌ها نیز از سوی برخی از اعضای شورای شهر معرفی شده بودند.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست از بین گزینه‌های مطرح شده برای شهرداری اصفهان 15 گزینه با آرای اعضای شورای شهر انتخاب شدند، ادامه داد: رزومه و عملکرد‌های این گزینه‌ها به صورت تخصصی از سوی شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت و سپس هشت نفر از این افراد به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند.

امینی با اشاره به اینکه البته به دلیل وجود مشکلی در راستای انتخاب این هشت نفر براساس تصمیم‌گیری اعضای شورای شهر این هشت نفر به 9 نفر افزایش یافتند، تاکید کرد: این 9 نفر به شورای شهر دعوت شدند و شورا با برگزاری جلساتی با این گزینه‌ها نسبت به بررسی عملکرد و رزومه این افراد اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه در جلسات برگزار شده با این گزینه‌ها سه‌چهارم از زمان این جلسات به بحث پرسش و پاسخ اختصاص داده شده بود، افزود: یک‌چهارم از این زمان نیز برای پاسخ گزینه‌های احتمالی برای شهرداری اصفهان اختصاص داده شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی شورای شهر چهار نفر از این گزینه‌ها و سپس از بین این چهار نفر نیز دو نفر به عنوان گزینه‌های نهایی برای شهرداری اصفهان انتخاب شدند، گفت: هر یک از این گزینه‌ها که برای شهرداری اصفهان انتخاب شود خود را مکلف به حمایت قاطع از وی می‌دانم و تمام اعضای شورای شهر اصفهان با هر رأی و سلیقه باید از گزینه نهایی شهرداری اصفهان حمایت کنند.

وی انتخاب شهردار را مهم‌ترین و حساس‌ترین وظیفه شورای شهر دانست و اظهار کرد: تمام اعضای شورای شهر باید به سلایق و آرای یکدیگر احترام بگذارند.

امینی با اشاره به اینکه صیانت از وظایف شورای شهر از وظایف تمام اعضای شورا است، ادامه داد: تمام تصمیم‌های اتخاذ شده از سوی اعضای شورای شهر باید به صورتی باشد که پس از اتخاذ این تصمیم‌ها پشیمانی ایجاد نشود و امیدواریم که اعضای شورای شهر با اتحاد و همدلی با یکدیگر به وظایف اصلی خود در مقابل مردم عمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز نیز آقای سقائیان‌نژاد با اکثریت آرای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار اصفهان انتخاب شده است، تصریح کرد: اعضای شورای شهر باید با وحدت، تعامل و همدلی با یکدیگر به وظایف قانونی، شرعی و اخلاقی خود عمل کنند.

انتهای پیام/63004/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول