اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی زاهدان:

تلاش اعضای شورای شهر چهارم رفع مشکلات مردم است

رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: تلاش اعضای شورای شهر چهارم رفع و حل مشکلات مردم است.

تلاش اعضای شورای شهر چهارم رفع مشکلات مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، مهین جدیدالاسلامی ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگانی که در 8 سال دفاع از کیان ایران و اسلام با ایثارگری خود باعث سرافرازی جمهوری اسلامی ایران شدند اظهار داشت: آن عزیزان با رشادت‌های خود نگذاشتند که حتی یک وجب از خاک ایران از دست برود که در این میان نقش زنان ایثارگری که در دوران دفاع مقدس با حضور خود در صحنه های مختلف باعث صیانت از دستاوردهای معنوی انقلاب شدند را نباید فراموش کرد.

وی افزود: تلاش اعضای شورای چهارم این است با تمام قوا برای حل مشکلات مردم تلاش کند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند و ما بر خلاف شورای سوم که 6 سال وقت داشتند به مردم خدمت  کنند ما چهار سال وقت داریم و این بزرگ‌ترین فرق ماست، این چهار سال مثل برق و باد می گذرد وقت آهسته کار کردن نیست باید بدویم و به مردم جواب پس بدهیم.

جدیدالاسلام در مورد برنامه‌های پیش روی کمیسیون متبوعش ادامه داد: با توجه به امور سنگینی که بر دوش زنان جامعه قرار دارد لذا می‌طلبد که به موضوع آرامش روحی و تقویت جسمانی و سلامتی این قشر بزرگ و زحمتکش به صورت توام و ویژه پرداخته شود و با توجه به عدم مکانی مناسب و مخصوص بانوان برای انجام امور ورزشی و تفریحی آنان، موضوع احداث پارک بانوان به عنوان مهم‌ترین و اولین کاری می باشد که در این کمیسیون مد نظر قرار گرفته است.

وی از همکاری خوب استانداری و فرمانداری در خصوص راه اندازی این پارک تقدیر و تشکر کرد و افزود : با توجه به اینکه مقداری از کارهای مربوط به احداث پارک بانوان از جمله دیوار چینی آن قبلاً صورت گرفته است لذا انجام سایر امور مربوطه به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته که ان‌شاءالله به زودی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به موضوع استفاده از فرهنگسراهای موجود در سطح شهر جهت انجام امور مشاوره‌ای خبر داد و گفت: با توجه به وجود دو فرهنگسرا در نقاط حاشیه ای شهر که با صرف هزینه‌های بسیار احداث و تجهیز شده‌اند، در نظر داریم به صورت منظم از وجود مشاوران خانواده با اولویت دادن مشاوره های مورد نیاز به بانوان در این اماکن اقدام شود.

وی در پاسخ به سوال مربوط به مقوله فرهنگسازی و ارتقای فرهنگ جامعه گفت: وجود فرهنگسراها و سراهای محله فرصت مناسبی برای این امر می‌باشد و در همین راستا تعامل بین آموزش و پرورش و شهرداری در جهت حضور دانش‌آموزان در این اماکن در راستای فراگیری علوم مختلف و همچنین آشنا نمودن آنها با محیط‌ های فرهنگی می‌تواند بسیار موثر واقع گردد.

وی تصریح کرد: ما آمده‌ایم که برای مردم و به مردم خدمت کنیم لذا از مردم شریف درخواست  می‌نماییم تا با همکاری‌های خوب خود در عرصه‌های مختلف همواره یار و یاور شورا باشند.

انتهای پیام/75005/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول