اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز خبر داد

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال هزینه درمانی مددجویان در سال‌جاری

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی استان البرز گفت: از ابتدای سال‌جاری بیش از 5 میلیارد ریال هزینه خدمات درمانی ویژه مددجویان تحت پوشش این کمیته در استان البرز پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال هزینه درمانی مددجویان در سال‌جاری

سید هادی کرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حمایت‌های متعددی از سوی کمیته امداد امام خمینی ویژه مددجویان و افراد نیازمند ارائه می‌شود که این حمایت‌ها را می‌توان در بخش‌های مختلف اقتصادی تقسیم‌بندی کرد.

وی تصریح کرد: بخش مهمی از حمایت‌های کمیته امداد در مورد افراد نیازمند در حوزه درمان و سلامت است و برای این منظور طرح‌های مختلفی توسط امداد استان البرز اجرایی می‌شود.

*30هزار مددجوی البرزی تحت پوشش بیمه امداد هستند

این مسئول در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در با توجه به افزایش هزینه‌های درمانی و همچنین مشکلات نیازمندان در این حوزه چه اقداماتی از سوی کمیته امداد امام خمینی استان البرز اجرایی شده است، گفت: یکی از طرح‌های خوبی که در دست اجرا داریم، مربوط به عقد قرارداد مستقیم با مراکز درمانی و بهداشتی است.

کرابی افزود: پس از این قراردادها اقدام به پوشش بیمه‌ای و معرفی مددجویان استان البرز به این مراکز کردیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 30 هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در البرز قرار داشته از خدمات درمانی خاص بهره‌مند می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی البرز افزود: از ابتدای سال‌جاری و طی 6 ماه نخست امسال حدود 6 هزار نفر از مددجویان البرز برای استفاده از این خدمات به مراکز درمانی و بهداشتی طرف قرارداد امداد معرفی شده‌اند.

کرابی گفت: در این مدت حدود 5 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز بابت خدمات ارائه شده به این 6 هزار مددجو به مراکز درمانی طرف قرار پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا برای مددجویان تحت پوشش که مبتلا به بیماری‌های خاص هستند، شرایط درمانی و حمایت‌های مادی بیشتری برای درمان آنها فراهم کنیم.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی البرز بیان داشت: افرادی که تحت پوشش این نوع خدمات توسط کمیته امداد استان البرز قرار می‌گیرند، می‌توانند در قالب قراردادهای منعقد شده از خدمات مراکز درمانی، بهداشتی، بیمارستانی، آزمایشگاه‌ها برخوردار شوند.

انتهای پیام/2302/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول