اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور برگشت لیگ بیس بال کشور

بیس‌بالیست‌های قم از سد خراسان رضوی گذشتند

تیم بیس‌بال مردان قم در نخستین گام از دیدارهای دور برگشت مسابقات لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم خراسان رضوی شدند.

بیس‌بالیست‌های قم از سد خراسان رضوی گذشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری دیدارهای دور رفت رقابت‌های لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور در نیمه نخست سال جاری، پیکارهای دور برگشت در گروه شمال مسابقات با رقابت‌ تیم‌های مدعی صعود آغاز شد.

در حالی که امسال تیم‌‌های حاضر در مسابقات لیگ بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور در دو گروه تقسیم بندی شده‌اند مردان بیس‌بالیست قم در گروه نخست که ملقب به گروه شمال است با حریفان خود برای کسب جواز صعود به مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مردان بیس‌بالیست قم در دور رفت از مرحله گروهی این دوره از پیکارهای لیگ بیس‌بال قهرمانی باشگاه‌های با کسب برتری مقابل تمام تیم‌هایی که در گروه خود داشتند موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و حالا با روحیه‌ای مضاعف وارد مرحله برگشت شده‌اند.

نخستین روز دیدارهای دور برگشت مسابقات لیگ بیس‌بال باشگاه‌های کشور در منطقه شمال با برتری تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم در نخستین گام برابر تیم بیس بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی همراه بود تا قم همچنان صدرنشین بماند.

مرحله برگشت لیگ بیس بال ایران در منطقه شمال، در حالی با دیدار نمایندگان خراسان رضوی و قم آغاز شد که بازی‌های این مرحله به میزبانی انجمن بیس‌بال و سافت بال هیئت انجمن‌های ورزشی استان سمنان به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه ریزی انجمن بیس‌بال و سافت بال فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشورمان دیدارهای دور برگشت در حالی آغاز شد که طی آن در بازی افتتاحیه تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم موفق شد با حساب 10 بر پنج برابر تیم خراسان رضوی به برتری دست یابد.

این مرحله از مسابقات در حالی به میزبانی هیئت انجمن‌های ورزشی استان سمنان در زمین چمن مصنوعی سیمرغ سمنان برگزار می‌شود که نمایندگان هیئت انجمن‌‌های ورزشی استان خراسان رضوی، فولاد شهر سمنان، هیئت انجمن‌های ورزش قم و آذرخش تهران در آن حضور دارند.

در پایان این مرحله از مسابقات و با احتساب نتایج به دست آمده در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، دو تیم برتر راهی مرحله نهایی می‌شوند تا با دو تیم برتر از منطقه جنوب یعنی پاور پایب اصفهان و نادری بوشهر برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

این رقابت‌ها با برگزاری دو دیدار ادامه می‌یابد که طی آن فولادشهر سمنان با خراسان رضوی و آذرخش تهران با هیئت انجمن‌های ورزشی قم به مصاف هم خواهند رفت در حالی که مرحله رفت لیگ بیس بال کشور در منطقه شمال در مشهد برگزار شد که طی آن تیم‌های هیئت انجمن‌های ورزشی قم و آذرخش تهران به ترتیب در رده‌های اول و دوم ایستادند.

انتهای پیام/78002/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول