اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور پیامی

استاندار سابق مازندران درگذشت معافی را تسلیت گفت

استاندار سابق مازندران درگذشت جابر معافی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران را تسلیت گفت.

استاندار سابق مازندران درگذشت معافی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی‌اکبر طاهایی امروز با صدور پیام تسلیت به مناسبت درگذشت جابر معافی سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران اظهار کرد:

انالله و اناالیه‌ راجعون

«کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام»

با کمال تأسف و تأثر خبر درگذشت نابهنگام جوان مومن و محجوب، خبرنگار متعهد و سخت‌کوش، سرپرست محترم خبرگزاری فارس در مازندران، شادروان جابر معافی را دریافت کردم که موجبات تألم روحی جامعه رسانه‌ای، روزنامه‌نگاران، اصحاب قلم و اینجانب را فراهم آورد.

مشیت الهی بر این تعلق گرفت که بهار فرحناک زندگی را بازگشت به ملکوت اعلی به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش و جلوه‌ای از تقدیر خداوند متعال است.

مرحوم مغفور جابر معافی در زمان فعالیت‌های رسانه‌ای خود خدمات بایسته و شایسته‌ای به مازندران کرد و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم و مشورت صادقانه و دلسوزانه به مدیران از دغدغه‌های همیشگی آن جوان مومن و متین بود که لحظه‌ای از این امر مهم غافل نشد.

از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم طلب رحمت و غفران واسعه و برای خانواده محترم به ویژه همسر گرامی و فرزندان عزیزش و اصحاب مکرم رسانه استان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت می‌کنم و یقین دارم اهالی قلم و خبرنگاران توانمند مازندرانی تداوم بخش راه جابر عزیز در حوزه اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم ولایت‌مدار مازندران خواهند بود.

روحش قرین آرامش باد

سیدعلی‌اکبر طاهایی

انتهای پیام/2300/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول