اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله بعدی جام حذفی باشگاه‌های کشور

کاسپین قزوین حریف تیم استقلال تهران شد

تیم فوتبال کاسپین قزوین در مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، حریف تیم استقلال تهران شد.

کاسپین قزوین حریف تیم استقلال تهران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین تیم فوتبال کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور و در مرحله چهارم این مسابقات در اصفهان مقابل تیم شهدای ارتش این شهر به میدان رفت و در پایان با پیروزی پرگل چهار بر صفر این تیم را در هم کوبید تا علاوه بر حضور در دور بعدی این رقابت‌ها، در دیدار بعدی خود حریف تیم استقلال تهران شود.

گرچه هنوز زمان و محل برگزاری این دیدار مشخص نشده است، اما به هر ترتیب این امر با قرعه‌کشی صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال تعیین خواهد شد، اتفاقی که اگر قزوین را به عنوان میزبان این دیدار معرفی کند، می‌تواند پس از چند سال دوباره شور و شوق فوتبال را در اذهان علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در سطح استان فراهم کند.

امکانات استان قزوین با سه سال گذشته قابل قیاس نیست، وجود ورزشگاه تازه تأسیس 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین که پس از میزبانی رقابت‌های فوتبال در سال‌های اخیر شاید بیش از یک هزار تماشاگر را به خود ندیده است، این فرصت را مهیا کرده که اگر این بازی در قزوین برگزار شود، برای نخستین‌بار هیچ سکوی خالی در این ورزشگاه دیده نشود و تماشاگران همه صندلی‌های ورزشگاه را پر کنند.

بدون شک تیم فوتبال کاسپین قزوین باید از این فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرد و بازیکنان این تیم برای اثبات شایستگی‌های خود این موقعیت را دارند که مقابل تیم استقلال تهران همه توانایی‌های خود را به کار گیرند.

قدمت، سابقه باشگاهی و عناوین پرافتخار آبی‌پوشان پایتخت بر کسی پوشیده نیست، به ویژه اینکه این تیم در حال حاضر با توجه به حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا یکی از امیدهای قهرمانی در این دوره از مسابقات است.

گرچه تیم‌های فوتبال استقلال تهران و کاسپین قزوین هیچ تشابهی در افتخارات و عناوین ندارند، اما نباید این نکته را فراموش کرد که در همه جای دنیا جام حذفی محل مناسبی برای عرض اندام تیم‌های ضعیف‌تر است و به طور کلی می‌توان اذعان کرد که بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین برای دیدار با تیم پرستاره استقلال تهران به مراتب انگیزه بالاتری خواهند داشت و همین قابلیت در کنار مسایل روحی و روانی می‌تواند کمک زیادی در راه رسیدن به یک بازی تماشایی و جذاب برای تیم کاسپین داشته باشد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور که نیمه دوم مهر ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول