اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

تهدید مقابل ایران کارساز نیست

امام جمعه شوشتر گفت: جهان متوجه شده است که زبان تهدید مقابل ایران به نتیجه نمی‌رسد.

تهدید مقابل ایران کارساز نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار کرد: ایران ثابت کرد که تهدید در مقابلش به نتیجه نمی‌رسد و جهان برای رفع معضلاتش به نرمش رضایت داده است.

وی گفت: باید به نحوی عمل کرد که ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دچار خلل نشود و آرمان‌های امام خمینی(ره) بدون خدشه باقی بماند.

امام جمعه شوشتر نرمش قهرمانانه را بهترین روش برای شرایط کنونی دانست و گفت: باید بر اساس تعقل، اعتدال و نظرات رهبری شرایط کنونی را مدیریت کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر خاطر نشان کرد: ایران اسلامی مسیر مستقیم خود را طی‌ می‌کند و در این مسیر شاید قدری سرعت حرکت را کند و سریع کند ولی در مسیر خللی ایجاد نخواهد شد.

وی همچنین درباره هفته دفاع مقدس تاکید کرد: هفته دفاع مقدس یکی از دوران‌هایی است که باید بار دیگر برای مردم بازخوانی شود تا ارزش دفاع قهرمانانه را در روزهای سخت جنگ تحمیلی بدانند.

وی افزود: ایران اسلامی با دفاع مقدس به جهان ثابت کرد که اجازه نمی‌دهد حتی یک وجب از خاکش به دست اجانب بیافتد و در این مهم نیز موفق عمل کرد.

انتهای پیام/72006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول