اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین

دفاع مقدس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: دفاع مقدس از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تاکنون ادامه دارد.

دفاع مقدس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه دارد

سردار سالار آبنوش در حاشیه افتتاح سالن 9 دی شهرستان آبیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در زمان جنگ تحمیلی، همه جنگ‌ها اعم از جنگ نرم، نیمه سخت و سخت علیه ایران اسلامی تحمیل شد که با عنایات امام زمان (عج)، رهنمودها و رهبری‌های امام راحل و نیز ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام توانستیم بر دشمنی که از همه نظر هم‌قرینه انقلاب نبود، پیروز شویم.

وی افزود: در حال حاضر نیز جنگ تمام عیار به ویژه جنگ نرم و نیمه سخت فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی علیه انقلاب اسلامی وجود دارد که نیروهای سپاه پاسداران با همکاری نیروهای انتظامی و ارتش جمهوری اسلامی در کردستان، جنوب شرق و شمال غرب مشغول مأموریت هستند و جانانه از مرزهای فیزیکی و اعتقادی دفاع می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: در فضای نرم و مجازی دشمن به طور عملی به شکست رسیده و دست و پا می‌زند؛ این در حالی است که نیروهای انقلابی و اسلامی درصدد هستند دشمن را به نحوی شکست داده و به طور کامل خطر را از بین ببرند.

چرا نظام ولایی دشمن دارد؟

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پاسخ به این سئوال خاطرنشان کرد: اراده نیروهای انقلابی و ارزشی بر این بوده که دستورات الهی محقق شود بنابر این هرجا حق بوده، باطل نیز بوده است.

آبنوش اضافه کرد: به لطف الهی، انقلاب اسلامی از سال 57 به عنوان پدیده و دستاورد بزرگ الهی در دنیا مطرح است و کار خود را با مبارزه با کفر آغاز کرد.

وی تصریح کرد: اینکه امروز دشمنان در حال فشار و تهدید و اذیت علیه انقلاب اسلامی هستند، دلیل بر حقانیت نظام اسلامی است که بر همه روشن و مبرهن است.

این مسئول ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظام و مجموعه‌ای است که در برابر نظام سلطه ایستاده که ریشه این مقاومت به غدیر، واقعه کربلا و ظهور اسلام ناب بازمی‌گردد که به آن افتخار می‌کنیم.

حق شهدا در جامعه ادا نشده است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در پاسخ به این سئوال که آیا حق شهدای دفاع مقدس در جامعه ادا شده است، توضیح داد: قطعا حق شهدای هشت سال دفاع مقدس در جامعه ادا نشده است چراکه حق شهدا بسیار بالاتر از این حرف‌ها است که ما فکرش را می‌کنیم.

آبنوش افزود: با انجام تکالیف و وظایفمان و عمل به آنها می‌توانیم به شهدا نزدیک‌تر شده و حقشان را ادا کنیم چراکه شهدا نیز تکلیفشان را شناختند و به آن عمل کردند و به جایگاه رفیع دست یافتند.

وی اذعان داشت: تا زمانی که تکلیفمان را نشناسیم و به آن عمل نکنیم، قطع یقین نسبت به شهدا عقب هستیم و بدهکارشان خواهیم بود.

این مسئول شکست نظام سلطه به ویژه در سطح خاورمیانه و سوریه را مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس ذکر کرد و گفت: مردم منطقه و دنیا به تأسی از ایثارگری‌ها، مقاومت‌ها و رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدای انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه ایستاده و به پیروزی می‌رسند.

آبنوش ابراز داشت: آثار دفاع مقدس روز به روز بر مردم ایران اسلامی و مردم دنیا آشکارتر می‌شود که این امر مایه افتخار نظام و اسلام است.

انتهای پیام/77006/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول