اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال کشور

آخوندزاده هدایت سفیر قم را برعهده گرفت / سرمربی سابق داماش گیلان روی نیمکت قمی‌ها

سرمربی سابق تیم والیبال داماش گیلان هدایت تیم والیبال سفیر قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفت.

آخوندزاده هدایت سفیر قم را برعهده گرفت / سرمربی سابق داماش گیلان روی نیمکت قمی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که امسال دومین سال حضور تیم والیبال سفیر قم در مسابقات قهرمانی لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور است، سفیر قم قصد دارد با کادر فنی جدید گام به رقابت با حریفان مدعی صعود به لیگ برتر بگذارد.

فدراسیون والیبال برنامه زمان‌بندی برگزاری دیدارهای فصل جدید مسابقات را در حالی در نظر گرفته است که آغاز بازی‌های سفیر قم در پیکارهای دوره جدید لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور آبان‌ماه سال جاری خواهد بود و این تیم با سرمربی جدید به میدان می‌رود.

بازی‌های نماینده قم در فصل جدید لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور از آبان ماه سال جاری آغاز می‌شود و سفیر قم بعد از اینکه در سال 1391 با سید روح‌الله شفیعی از مربیان بومی به مصاف حریفان خود رفت، این بار با حضور یک مربی جدید به نام فرید آخوندزاده مقابل حریفان قرار می‌گیرد.

با توجه به اطلاعیه جدید سازمان لیگ فدراسیون والیبال در این خصوص، فصل جدید مسابقات والیبال لیگ دسته اول قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور از دهه اول آبان‌ماه 92 آغاز خواهد شد و تیم سفیر قم هم اکنون زیر نظر فرید آخوندزاده در حال انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود است.

این سازمان از باشگاه‌هایی که امسال در لیگ دسته اول والیبال کشور حضور می‌یابند، خواسته است که قراردادهای بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال خود را به همراه مدارک خواسته شده برای بررسی در روز دوشنبه پانزدهم مهرماه تحویل سازمان لیگ فدراسیون دهند.

با توجه به مشخص شدن زمان برگزاری آیین قرعه‌کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، جلسه قرعه‌کشی مسابقات این دوره روز شنبه بیستم مهرماه با حضور نمایندگان تیم‌ها در فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

تیم والیبال سفیر قم هم اکنون در مراحل مختلف آماده‌سازی به سر می‌برد و تمرینات خود را به صورت منظم و با برنامه در سالن ورزشی شهید طاهریان قم انجام می‌دهد تا با بهترین شرایط وارد مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور شود.

در خصوص فرید آخوندزاده سرمربی جدید تیم والیبال سفیر قم باید به این نکته اشاره کرد که وی در مهمترین تجربه مربیگری خود در این رشته ورزشی که اکنون نام ایران را در سطح جهان بلند آوازه کرده است، حضور در کادر فنی تیم داماش گیلان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد در حالی که وی در کنار مربی کاردان و با تجربه‌ای همچون حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان نیز کار کرده است.

انتهای پیام/2258/ل30/آ3004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول