اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

افتخارات امروز نظام اسلامی حاصل تحریم 30 ساله است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تحریم‎های اقتصادی از سال 1357 امضا شده و هر ساله تمدید شد و پیشرقت‎ها و افتخارات نظام اسلامی ایران حاصل این تحریم‎ها است.

افتخارات امروز نظام اسلامی حاصل تحریم 30 ساله است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در جمع خانواده‎های شاهد و ایثارگر  اظهار داشت: امروز دشمن با حربه‎های گوناگون و مستحکم‎تر از گذشته وارد عرصه نبرد با مردم ایران و نظام اسلامی شده است.

وی افزود: یکی از راهبردها و نقشه‎های دشمن تخریب روح دین در مردم است که برای رسیدن به این هدف امروز هزاران شبکه ماهواره‎ای و سایت‎ها در فضای مجازی در حال فعالیت است.

بابایی تاکید کرد: بسیاری از این شبکه‎ها امروز به صورت آشکار دین را می‎کوبند و برخی نیز به نام دین به جنگ دین آمده‎اند.

وی اضافه کرد: شبکه ماهواره‎ای اهل‎البیت یکی از این شبکه‎ها است که با ظاهر اسلامی اما با پشتوانه آمریکا برای اینکه می‎خواهد فرهنگ اهل بیت را ترویج دهد اهل سنت را می‎کوبد و از آنها بد می‎گوید و این است اسلام آمریکایی.

زمینه‎سازان فساد در جامعه سرباز دشمن هستند

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: امروز هرکس که در سطح جامعه به فساد می‎پردازد و یا زمینه آن را فراهم می‎کند، ناآگاهانه سرباز آمریکا است.

بابائی متذکر شد: وقتی دختری بزک کرده در جامعه حاضر می‎شود و زمینه گناه و انحراف را فراهم می‎کند و باعث بروز مشکلات اخلاقی در جامعه می‎شود در مسیر راهبرد دشمن، مجانی جان‌فشانی کرده است.

وی یکی دیگر از نقشه‎‎های دشمن را تخریب روح امید در جامعه دانست و تاکید کرد: دشمن همیشه در تلاش است تا با بزرگ کردن مشکلات ناامیدی را به جامعه القا کند.

بابائی بیان کرد: یکی از راهکارهای القای مشکلات و ناامیدی در جامعه بزرگ کردن موضوع تحریم‎های اقتصادی دشمن است. 

وی ادامه داد: در سال 1357 تحریم اقتصادی ایران امضا شد و هر سال این تحریم‎ها تمدید شده و این فشارهای تحریم برای امروز نیست بلکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران وجود داشته است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: اگر امروز ما به جایی رسیدیم و پیشرفت‎هایی را در صنایع مختلف کسب کردیم از دل همین تحریم‎ها بوده است.

وی گفت: بسیاری از جوانان امروز نمی‎دانند که ما در چه شرایطی بوده‎ایم و امروز به اینجا رسیده‎ایم، او گمان می‎کند که در آن سالهای ابتدایی انقلاب نیز به همین مقدار امکانات و شرایط رفاهی و آرامش و امنیت در جامعه بوده است.

بابائی متذکر شد: جوانی که از بدو تولد و از دوران کودکی تا به امروز در رفاه و امکانات بزرگ شده هیچ تصوری از مشکلات و سختی‎های روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب ندارد و با دیدن این مشکلات در جامعه آنها را بزرگترین مشکلات می‎داند.

نسل دوم و سوم انقلاب سکوی پرتاب را رای نسل چهارم آماده کرده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: در سال‎های گذشته تعداد دانشگاه‎های ما به تعداد انگشتان دست هم نمی‎رسید اما امروز در هر شهر یک دانشگاه وجود دارد.

بابایی بیان کرد: امروز بنا به گفته دشمنان، ما در بسیاری از علوم و فنون در بین کشورهای دنیا در رتبه اول تا ششم قرار داریم.

وی افزود: افتخارات و پیشرفت‎های ایران اسلامی در بخش‎های مختلف نظامی، صنعتی، پزشکی، علم و تکنولوژی، نرم‎افزاری و غیره حاصل همت و غیرت جوانان این مرز و بوم از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان راه رسیدن به خدا را همانند یک سربالایی پر از دشواری دانست و گفت: راه رسیدن به خدا شاید سخت باشد اما در انتها دارای شیرینی‎های بی‎پایان است.

بابائی تاکید کرد: حفظ دین جهاد می‎خواهد و اگر امروز کسی مراقب نباشد سقوطش به تباهی 100 درصد است و اگر کسی خودش را حفظ کند خدا او را به بالا می‎کشد.

وی متذکر شد: امروز نظام اسلامی ما الگویی برای جهانیان است و امید در جامعه فراوان وجود دارد.

بابایی در پایان ابراز داشت: با توجه به این همه پیشرفت و موفقیت، جوانان نسل دوم و سوم سکوهای پرتاب را برای نسل چهارم آماده کردند و تا رسیدن به ایران اسلامی به عنوان الگویی مطلوب برای جهانیان راه فراوان دیگری در پیش است. 

اننهای پیام/83004/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول