اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه گلستان:

دشمن با جنگ شیعه و سنی به میدان آمده است

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: امروز دشمن به صورت آشکارا جنگ بین شیعه و سنی به راه انداخته و در مصر و سوریه به صورت علنی و با کمک گروه‎های تکفیری و سلفی به کشتار مسلمانان می‎پردازد.

دشمن با جنگ شیعه و سنی به میدان آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی بعدازظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد اظهار داشت: بهشت درب‎های متعددی دارد که یکی از آنها جهاد است.

وی ادامه داد: خوشا به حال آنان که در در نیم قرن اخیر با انتخاب مسیر جهاد در مسیر اولیای خاص خداوند قرار گرفتند.

بابایی افزود: در نیم قرن اخیر بسیاری از افراد در این راه قبول شدند و برخی منتظرند و برخی هم مردود شده‎اند.

فرمانده سپاه نینوای گلستان تصریح کرد: قبول‌شدگان این راه شهدا و ایثارگران و جانبازانی هستند که در راه سعادت و برافراشته شدن پرچم اسلام و انقلاب از جان خود گذشتند و امروز سعادتمند و با افتخار نزد پروردگار رو سفید هستند.

بابایی ابراز داشت: افراد منتظر کسانی هستند که امروز در حسرت هستند که ای‎ کاش در آن زمان بودند و همانند رزمندگان و شهدای راه انقلاب اسلامی جهاد می‎کردند و از اسلام و مظلوم در برابر ظالم و مستکبر قیام می‎کردند.

وی ادامه داد: اما در این بین افراد بسیاری بوده‎اند که ایثار کرده‎اند، جانباز و مجروح شدند و سابقه بسیاری در راه پیروزی انقلاب و دفاع مقدس دارند اما با گذشت زمان در مقابل مجاهدان راه خدا قرار گرفتند و هوای نفس و قدرت‌طلبی آنها را مردود کرده است.

کشتار آشکارای آمریکا در سوریه به نام اسلام

فرمانده سپاه نینوای گلستان خاطرنشان کرد: این مراسم‎ها و جلسات برای این است که به یاد آوریم و تذکر دهیم که دشمن هزاران نقشه و دام را برای شکار و از بین بردن مومن و مسلمان در مسیر راه قرار داده است و صدام یکی از آن هزاران طرح و نقشه بوده است.

بابایی گفت: امروز دشمن همان دشمن قبل نیست بلکه سرسخت‎تر و کینه‎توزتر شده و در حال طراحی نقشه‎های گوناگون است.

وی یکی از نقشه‎های دشمن را تخریب روح وحدت در بین مردم و مسلمانان دانست و افزود: در حال حاضر امروز دشمن به صورت آشکارا جنگ بین شیعه و سنی راه انداخته و در مصر و سوریه به صورت علنی و با کمک گروه‎های تکفیری و سلفی به کشتار مسلمانان می‎پردازد.

بابایی گفت: مسلمانی که شهادتین را می‎خواند به هیچ وجه دست به کشتار کودکی در مقابل چشمان مادرش نمی‎زند اما در سوریه امروز به نام اسلام و مسلمان این کار را می‎کنند و لعنت به آن کسی که به نام اسلام و مسلمانی دست به کشتار انسان‎ها می‎زند.

انتهای پیام/83004/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول