اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان:

جنگ ما با ابرقدرت‌ها در 22 بهمن 57 شروع شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: جنگ ما با ابرقدرت‌ها در 22 بهمن 57 شروع شد.

جنگ ما با ابرقدرت‌ها در 22 بهمن 57 شروع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام یعقوب یحیایی عصر امروز در دیدار با بسیجیان دشتستان اظهار داشت: امروز کشور عزیزمان ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز نیز بر اقتدار نظام افزوده می‌شود.

وی افزود: موفقیت‌های امروز ایران اسلامی مرهون خدمات و زحمات رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و باید نسبت به تکریم و پاسداشت این ایام همت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان خاطرنشان کرد: عراقی‌ها روز 31 شهریور را یوم‌الرعد نامیده بودند چرا که قصد داشتند در این روز مثل صاعقه، انقلاب اسلامی ایران را نابود کنند.

وی تصریح کرد: ما در ابتدای جنگ با سه گزینه روبرو بودیم؛ یا باید قدرت بازدارندگی می‌داشتیم که ما در اوایل انقلاب از آن بی‌بهره بودیم و یا باید امتیازی به دشمن داده و یا یارگیری سیاسی می‌کردیم که این دو مورد نیز با ماهیت انقلاب اسلامی متفاوت بود لذا جنگ هشت ساله بر ما تحمیل شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان بیان کرد: یک سال قبل از حمله صدام به کشور ما، عراق لشکر خود را تجهیز کرده بود اما بنی صدر که فرمانده کل قوا در آن زمان بود با کم کردن مدت زمان سربازی از دو سال به یک سال، لغو یک طرفه قرارداد خرید ادوات نظامی از کشورهای دیگر و خرید وسایل کشاورزی به جای آنها و جابجایی‌های غیر تخصصی رسته‌ای نیروهای ارتش، عملاً ما را برای یک شکست آماده کرده بود اما با تلاش رزمندگان اسلام این امر تحقق نیافت.

یحیایی ابراز داشت: امروز همه ما موظف هستیم در راستای رشد و پیشرفت نظام اسلامی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی همت ورزیم.

انتهای پیام/2452/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول