اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد

آمریکا به تاثیرگذاری ایران در معادلات جهانی اذعان دارد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: آمریکا به تاثیرگذاری ایران در معادلات جهانی اذعان دارد.

آمریکا به تاثیرگذاری ایران در معادلات جهانی اذعان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با بسیجیان و ایثارگران دشتستان اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان و بسیجیان عزیزی است که مردانه برای حفظ اسلام و انقلاب در برابر دشمن ایستادند و باید نسبت به تکریم این عزیزان همت کنیم.

وی افزود: موفقیت و سربلندی امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری شهیدان و ایثارگران است و امیدوار هستیم بتوانیم راه شهدا را تداوم ببخشیم.

موسوی‌نژاد با اشاره به اینکه هم‌اکنون فشار دنیا و تحریم‌های آنان بر کشور ما بیشتر از دوران جنگ تحمیلی است خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس بانک مرکزی کشور ما تحریم نبود و اکنون در معرض تحریم‌های هوشمندانه گسترده‌تری قرار گرفته‌ایم که این به خاطر کوتاه نیامدن مردم از فرهنگ اخلاص و ایثارگری است.

این نماینده مجلس نهم ابراز داشت: عزت و اقتدار فعلی نظام ما به خاطر ایستادگی رزمندگان و ایثارگران و نتیجه رفتارهای آنها در هشت سال دفاع مقدس است که اکنون باعث شده در تمام جلسات دنیا بحث ایران بحث اصلی و مهم آنها باشد.

موسوی‌نژاد افزود: ایران باید خیلی عزت‌مند و قدرتمند باشد که اوباما بگوید اگر ایران و روسیه اجازه بدهند و بگذارند ما به سوریه حمله می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه اگر ایران قدرت نداشت و منزوی بود اینگونه در معادلات جهانی تاثیر گذاری نداشت، اضافه کرد: از این اقتدار باید برای رفع مشکلات مردم و کشور استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: مدیریت حکیمانه و منطبق بر اخلاق و مبانی دینی و همچنین برخورد و منش صحیح در ارتباط با مردم موجب رشد و بالندگی جامعه و حل مشکلات خواهد شد.

انتهای پیام/2452/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول