اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم:

امام راحل بزرگترین کارشناس ضد آمریکایی بود

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم با بیان اینکه امام خمینی(ره) بزرگترین کارشناس ضد آمریکایی بود گفت: بر همین اساس امام راحل 30 سال قبل تأکید کرد ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت و آمریکا نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام راحل بزرگترین کارشناس ضد آمریکایی بود

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از کاشان،‌ سردار جواد ملکی در حاشیه آیین تجلیل از جانبازان هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که دو ابرقدرت آمریکا و شوروی دنیا را بین خود تقسیم کرده و آن را اداره می‌کردند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و تأکید امام راحل بر شعار نه غربی و نه شرقی باعث شد تا آمریکای جهانخوار با خفت و خواری از خاک ایران اسلامی بیرون رانده شود.

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم، از اتحاد آمریکا و شوروی برای ساقط کردن انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده جدید در جهان نام برد و خاطرنشان کرد: آمریکا و شوروی دو ابر قدرت جهانی علی‌رغم اینکه مخالف یکدیگر بودند اما با ظهور انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی که شعارش نه غربی و نه شرقی بود با یکدیگر متحد شدند تا انقلاب اسلامی را در ابتدای راه متوقف کنند.

ملکی، تحمیل جنگ 8 ساله به ایران، ترور نیروهای ارزشی و تأثیرگذار انقلاب اسلامی و ... را تنها بخشی از توطئه‌های این دو ابرقدرت برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی با انواع توطئه‌های دشمن روبرو شد اما تمامی توطئه‌های دشمن با رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری یکی بعد از دیگری خنثی شده است.

وی نقش رهبری را در پیروزی جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مهم ارزیابی و تصریح کرد: تمامی محاسبات صدام برای حمله به ایران به خیال خود دقیق بود چنان که اعلام کرده بود دو روز بعد از حمله به ایران در تهران مصاحبه دارد اما یک محاسبه که تکلیف رزمندگان اسلام برای حضور در جبهه‌ها و مقابله با دشمن بود را در محاسبات خود منظور نکرده بود و همین یک محاسبه اشتباه، شکست او را رقم زد.

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم افزود: رزمندگانی که مقابله با دشمن اسلام و نظام اسلامی را برای خود تکلیف می‌دانستند در مکتب عاشورا، امام حسین(ع) و کربلا و عشق به شهادت تربیت شده بودند به طوری که ابتدای جنگ نفر را به مقابله با تانک و کوکتل مولوتف در تقابل با تانک دشمن قرار داد و نگذاشت یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن اشغال شود.

ملکی، امام زمان(عج) را صاحب اصلی انقلاب اسلامی و نبرد رزمندگان اسلام را نبرد همراه با اخلاص دانست و گفت: وقتی رزمندگان اسلام برای اعتلای اسلام در راه خدا به سوی جبهه‌ها حرکت کردند امدادهای غیبی صاحب اصلی انقلاب بود که آنها را با دست خالی در برابر ارتش مجهز دشمن که پشتیبانی ابرقدرت‌ها را به دنبال داشت به پیروزی رسانید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکا دشمن اصلی انقلاب اسلامی است افزود: برای تفاهم بین جمهوری اسلامی و آمریکا، قرار نیست جمهوری اسلامی ایران از آمریکا پیروی کند.

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم با اشاره به روند قطع رابطه ایران و آمریکا بیان داشت: بر این اساس امام راحل نیز قطع رابطه آمریکا با ایران را جشن گرفت و رابطه این دو را رابطه گرگ و میش قلمداد کرد.

ملکی ادامه داد: امام خمینی(ره) بزرگترین کارشناس ضد آمریکایی بود و بر همین اساس 30 سال قبل تأکید کرد ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت و آمریکا نیز هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی متذکر شد: برخی از مسئولانی که برای مذاکره با آمریکا سینه چاک می‌کردند اگر از آنها خواسته می‌شد مکتوب روی کاغذ بیاورند که آمریکایی‌ها کجا از ما راضی خواهند شد تا به دشمنی‌های خود پایان دهد نمی‌توانند پاسخ دهند.

رئیس مرکز تعالی معنوی کوثر قم در ادامه حکومت نامشروع اسرائیل را منزوی‌ترین حکومت دنیا و انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را عزت‌مندترین حکومت شیعی جهان اعلام کرد و گفت: تمامی عزت و افتخار ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و رهبری‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول