اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برای موفقیت به میان مردم برود

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه من به استاندار جدید این است که برای موفقیت به میان مردم برود.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد برای موفقیت به میان مردم برود

غلام‌محمد زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در حاشیه رونمایی از سیستم جدید پروازی فرودگاه یاسوج که امکان پرواز در شب را برای این فرودگاه فراهم می‌کند، اظهار کرد: احساس من بر این است که با آمدن آقای خادمی به استان کهگیلویه و بویراحمد و در دست گرفتن سکان مدیریت ارشد اجرایی، بسیاری از مشکلات استان برطرف می‌شود.

وی با بیان چند دلیل برای این گفته خود ابراز داشت: نخست این که خادمی استان را مثل کف دست می‌شناسد و فرزند استان بوده و مهم‌تر این‌که زاده محروم‌ترین نقاط استان است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: این مشخصه به تنهایی حلال بسیاری از مشکلات است چرا که استاندار می‌داند کجا چه می‌خواهد و کجا چه باید کرد.

زارعی با بیان دومین دلیل خود که استاندار بومی موفق خواهد شد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل من برای موفقیت خادمی این است که وی قبل از این که صبغه سیاسی داشته باشد مدیری عمرانی است و اگر نیاز اول استان را کار و عمران بدانیم پس باید پیش‌بینی موفقیت خادمی را داشته باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یکی از رموز موفقیت استاندار و به عبارت کلی‌تر مدیران در استان‌هایی همانند کهگیلویه و بویراحمد را مردم‌دار بودن آن‌ها ذکر کرد و گفت: روحیه مردم‌داری موجب می‌شود که مدیران در قلب مردم جای بگیرند چرا که مردم استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد بسیار کم‌توقع و اهل معاشرت هستند.

وی گوشه‌گیری، انزوا و کار کردن بدون سرکشی از مردم را عامل ناموفق بودن برخی مدیران در این استان در سال‌های اخیر دانست و افزود: بنابراین توصیه من به استاندار محترم جدید این است که بر اساس تجاربی که ما داریم قبل از همه چیز به میان مردم برود و حرف آن‌ها را بشنود.

زارعی به برخی محرومیت‌ها در مناطق مختلف استان اشاره کرد و افزود: محرومیت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد عارضی است نه ذاتی و بسیاری از آن‌ها از دوران گذشته پهلوی تحمیل شده و با وجود خدمات بی‌بدیلی که نظام اسلامی ارائه داده باید تلاش مضاعفی در راستای رفع این محرومیت‌ها داشته باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس از رسانه‌ها خواست تا بیش از گذشته استاندار جدید را در راه توسعه و تعالی استان یاری دهند و مشکلات را برای پی‌گیری تیم جدید اجرایی استان منعکس کنند.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول