اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار جدید اصفهان با حضرات آیات مظاهری، طباطبایی‌نژاد و ناصری دیدار کرد

استاندار اصفهان در بدو ورود به این استان با حضرات آیات طباطبایی‌نژاد، مظاهری و ناصری دیدار و گفتگو کرد.

استاندار جدید اصفهان با حضرات آیات مظاهری، طباطبایی‌نژاد و ناصری دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگر پور استاندار اصفهان در بدو ورود به استان اصفهان با آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، آیت‌الله مظاهری و آیت‌الله ناصری دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، ضمن تبریک به استاندار اصفهان، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد با تاکید بر تعامل و همفکری بین همه گروه‌های جامعه، از استاندار جدید اصفهان خواست از ظرفیت‌های نخبگان استان در پیشبرد امور استفاده نماید.

آیت‌الله حسین مظاهری نیز پذیرش مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران را امری بسیار خطیر برشمرد و افزود: اگر مسئولان با نیت خالص و برای رضای خدا، تمام توان خود را در خدمت صادقانه به مردم و در راستای سربلندی اسلام و نظام اسلامی به کار گیرند، علاوه بر برخورداری از ثواب اخروی، امداد الهی را در پیشبرد اهداف خویش خواهند دید.

وی با بیان اینکه یکی از ضروریات اولیه در کار، انتخاب همکارانی متدین، متخصص و عاقل است، افزود: مدیران بدون تنش، اختلاف و با دلسوزی و کاردانی، به فعالیت و تلاش مداوم برای بهبود اوضاع و به ویژه رفع معضلات معیشتی مردم بپردازند.

مظاهری مسئله آب و خشکی زاینده‌رود،را از اساسی‌ترین مشکل استان برشمرد و افزود: اولویت قرار‌دادن حل این معضل و برنامه‌ریزی و اقدام مدبرانه برای آن، یک انتظار عمومی و به حق است.

وی  با اشاره به حل مشکل آب اصفهان را که نیازمند مدیریت صحیح، جامع و البته مدیریت واحد و قاطع است، افزود: اگر در این زمینه، حسن مدیریت و تدبیر لازم به کار گرفته شود و از مصرف آب در موارد غیر مجاز جلوگیری به عمل آید، به فضل الهی این مشکل حل خواهد شد.

رسول زرگر پور در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از دیدار با این علما  از آنان خواست که همواره از دعای خیر آنان برخوردار گردد.

انتهای پیام/2301/ل/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول