اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تصمیمات خود مسائل قومی و قبیله‌ای را ملاک قرار ندهد

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گزینش نیروها و تصمیمات خود مسائل قومی و قبیله‌ای، سیاسی و باندی را ملاک قرار ندهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تصمیمات خود مسائل قومی و قبیله‌ای را ملاک قرار ندهد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این استان فرصت‌های و هزینه‌های زیادی از بیت‌المال به باد رفت که علت آن هر چه بوده نباید دوباره این تجارب تلخ تکرار شوند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این استان با هزینه‌های هنگفت به روستاهایی برق و گاز دادند که خالی از سکنه هستند و این مفهومی جز بر باد رفتن هزینه‌های مادی و معنوی نیست.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم اشتباهات گذشته را تکرار کنیم، 20 سال دیگر باز در چنین محافلی از محرومیت‌ها و مشکلات ناله می‌کنیم.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم و نماینده ولی‌فقیه در این استان، برخوردم با استاندار جدید بر مبنای احترام، اعتماد و در صورت لازم انتقاد خواهد بود.

* سردسیری و گرمسیری در منش مدیریتی خادمی نباشد

وی گفت: انتظار از مدیریت استاندار جدید این است که مسائل سردسیر و گرمسیری را از منش و مشی مدیریتی خود دور کند و در گزینش نیروها و تصمیمات خود مسائل قومی و قبیله‌ای، مسائل سیاسی و باندی و سردسیری و گرمسیری بودن را ملاک قرار ندهد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انتخاب مدیران و معاونین نباید شائبه‌انگیز باشد، اضافه کرد: از آقای خادمی می‌خواهیم که به گونه‌ای رفتار  کند که به این شائبه‌ها پایان داده شود.

وی ابراز داشت: نباید عملکرد و مدیریت استاندار جدید به فرمان‌برداری محض از نمایندگان مجلس و گوش به فرمان بودن متهم شود و مردم چنین تصوری کنند زیرا که اصولا" فرمان‌پذیری محض استاندار از نمایندگان به مصلحت خود نمایندگان هم نیست.

ملک‌حسینی همچنین از خادمی خواست، از افراد توانمند و شایسته استفاده کند، با عقلا و اهل فن مشورت کند و مشی امیدوارانه دولت را پیش بگیرد.

وی امید داشتن و امید دادن را از ویژگی‌های شاخص این دولت برشمرد و تأکید کرد: از اینکه می‌بینم در چندین ماه قبل و بعد از انتخابات امورات مردم انجام نمی‌شود و کارها لنگ هستند خجالت می‌کشیم که امید است این پیوستگی و جدیت در کارها همواره در دستور کار باشد.

انتهای پیام/82005/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول