اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گائینی به فارس خبر داد

آمادگی تیم‌های امید و جوانان صبا برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از آمادگی تیم‌های پایه این باشگاه برای صعود به مسابقات لیگ‌های برتر جوانان و امید کشور خبر داد.

آمادگی تیم‌های امید و جوانان صبا برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور

هادی گائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: با اجرای مطلوب و برنامه‌های پیش‌بینی شده در باشگاه صبا در زمینه آموزش و سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه در فوتبال، کارهای خوبی در حال انجام است و ثمرات آن را در آینده‌ای نه چندان دور در فوتبال قم ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این باشگاه در تیم‌های رده‌های سنی مختلف خود پذیرای استعدادهای ناب فوتبال قم است و مربیان ما در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید با استفاده از بهترین امکانات به کار آموزش و پرورش استعدادهای این رشته می‌پردازند.

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: امسال تیم‌های جوانان و امید صبای قم قصد حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور را دارند، با توجه به این‌که سیاست باشگاه توجه به بازیکنان بومی است و طبیعتاً نگاه ما به استعدادهای این رشته از بین بازیکنان خود قم است.

وی در ادامه از برنامه‌ریزی برای حضور قوی تیم‌های رده‌های سنی جوانان و امید صبای قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول کشور خبر داد و عنوان کرد: امسال در رقابت‌های این دسته 2 تیم داریم که پیگیر پیش‌بینی بهترین امکانات برای صعود موفق 2 تیم به لیگ برتر جوانان و امید کشور هستیم.

گائینی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال کشورمان، رقابت‌های فوتبال رده‌های سنی پایه کشور در هر چهار رده سنی در نیمه دوم سال برگزار می‌شود و ابتدا این تیم امید صبای قم است که از هفتم مهرماه در لیگ دسته اول مسابقات امیدهای قهرمانی کشور به مصاف حریفان خواهد رفت.

وی افزود: بر این اساس تیم فوتبال امید قم میزبانی دیدار با ابومسلم مشهد در نخستین هفته از دیدارهای مرحله گروهی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول قهرمانی رده سنی امید فوتبال باشگاه‌های کشور را بر عهده دارد و این بازی روز یکشنبه هفتم مهرماه در ورزشگاه تختی قم به انجام می‌رسد.

قائم مقام تیم‌های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم یادآور شد: این در حالی است که مسابقات لیگ دسته اول قهرمانی رده سنی جوانان کشور نیز امسال بر‌ اساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون فوتبال از آبان‌ماه برگزار می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود.

وی اظهار داشت: تیم‌های حاضر در رقابت‌های فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور نیز که صبای قم هم بین آن‌ها حضور دارد از آبان‌ماه در قالب لیگ برتر با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و صبای قم برای پنجمین فصل متوالی در لیگ برتر نوجوانان فوتبال کشور حضور می‌یابد.

انتهای پیام/78002/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول