اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بوشهر عنوان کرد

طلب 48 میلیارد تومانی شهرداری بوشهر از دستگاه‌های اجرایی

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با توجه به طلب 48 میلیارد تومانی شهرداری بوشهر از دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های عمران شهری به کندی به پیش می‌رود.

طلب 48 میلیارد تومانی شهرداری بوشهر از دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده عصر امروز در نشست اعضای شورای اسلامی و سرپرست شهرداری بوشهر با استاندار با قدردانی از خدمات ارزنده استاندار بوشهر تاکید کرد: مهندس حسنوند خدمات قابل توجهی به استان به ویژه در شهر بوشهر، در بخش‌های مختلف و عمرانی ارائه کرده است که بی‌نظیر است.

وی تسریع در ساخت گذر 75 متری امام علی، بیمارستان شهدای خلیج فارس، استادیوم ورزشی و راه دسترسی به آن، ساحل‌سازی و روشنایی شهر را از جمله خدمات ارزنده استاندار به شهر بوشهر ذکر کرد و گفت: اکنون برخی از نقاط شهری بوشهر دچار مشکل است که با توجه به طلب 48 میلیارد تومانی شهرداری بوشهر از دستگاه‌های اجرایی، طرح‌های عمران شهری به کندی به پیش می‌رود.

برزگرزاده از استاندار بوشهر درخواست کرد تا به دستگاه‌های اجرایی برای پرداخت بدهی‌شان به شهرداری بوشهر دستورات لازم را ابلاغ کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه شهرداری بوشهر متولی همه امور شهری نیست گفت: بعضا برخی افراد حتی برای چاپ و خرید کتاب‌ که متولی آن دستگاه‌های فرهنگی است و یا برگزاری مراسمات گوناگون از جمله روز بوشهر توقع دارند که شهرداری بوشهر مجری آن باشد در صورتی‌که برخی مراسمات، گروهی و با تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت می‌گیرد.

برزگرزاده، با بیان اینکه شورای اسلامی یک پارلمان محلی است تصریح کرد: با مشارکت مقامات استان و مدیران دستگاه های اجرایی این پارلمان، می‌توان بهترین و مطلوب‌ترین خدمت را به مردم ارائه داد.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بر توجه به اعتبارات عمران شهری بوشهر تاکید کرد و گفت: برخی از قسمت‌های خدمات‌رسانی به مردم از جمله حمل و نقل امور شهری با مشکل مواجه است که لازم است برای بهینه‌سازی و بازسازی و حتی خرید اتوبوس‌های جدید با شهرداری هماهنگ شود تا بتوان با توجه به فصل بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی خدمات مطلوب به قشرهای مردم ارائه شود.

برزگرزاده، امکانات گردشگری شهر بوشهر را ضعیف دانست و گفت: شهر بندری بوشهر با این همه امکانات با مشکل امور تفریحی و گردشگری روبرو است که برای جذب سرمایه‌گذاران برای ساخت مراکز تفریحی به ویژه پارک بازی و تفریحی باید اقدام جدی صورت بگیرد.

انتهای پیام/66006/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول