اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بومی‌سازی در ورزش کشف استعدادهای ورزشی را به دنبال دارد

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ورزشی بومی‌سازی در این عرصه را جدی بگیرند زیرا موجب کشف استعدادهای ورزشی استان می‌شود.

بومی‌سازی در ورزش کشف استعدادهای ورزشی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی در نشست مسئولان و رؤسای هیئت‌های ورزشی استان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در سالن باغستان برگزار شد، اظهار داشت:‌ ملت ایران دوران سخت هشت سال دفاع مقدس را با سرافرازی پشت سرگذاشت.

وی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس کشور ایران در شرایط سختی به سر می‌برد زیرا از یک سو به دلیل تحریم‌ها هیچ کشوری به ایران سلاح نمی‌فروخت و از سوی دیگر شرایط تولید سلاح در کشور وجود نداشت.

این مسئول اضافه کرد: وقتی در چنین شرایطی موفق شدیم به پیروزی که زبان‌زد جهانیان شد دست یابیم  یقیناً در شرایط فعلی نیز به موفقیت‌های بزرگی دست می‌یابیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس عنوان کرد:  بخش ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست و با رعایت برخی از نکات می‌توان با وجود تنگناها و مشکلات متعدد به پیروزی‌های بزرگی دست پیدا کرد.

به گفته حسینی یکی از نکاتی که در عرصه ورزش باید مدنظر قرار گیرد، حذف مافیا در این عرصه است.

وی تصریح کرد: وجود مافیای ورزشی مشکلات زیادی را برای این بخش فراهم می‌کند و با اطمینان می‌توان گفت حضور مافیای ورزشی چیزی جز ضرر برای ورزش کشور به دنبال ندارد.

این مسئول اظهار کرد: بومی‌سازی در عرصه ورزش نیز یکی دیگر از مواردی است که مسئولان ورزش باید در این خصوص دقت زیادی داشته باشند.

حسینی افزود: این که تیمی که متعلق به استان دیگری است و برای ادامه فعالیت وارد استان قزوین شود، افتخار نیست بلکه افتخار زمانی حاصل می‌شود که تیمی که در داخل استان فعالیت می‌کند از فعالان ورزشی استان تشکیل شده باشد.

حسینی اضافه کرد: با بومی‌سازی تیم‌های ورزشی از استعدادهای ورزشی استان به نحو شایسته‌ای استفاده شده و قطع یقین موجب پیشرفت و تعالی ورزش استان می‌شود.

وی ادامه داد: البته نباید از این حرف این گونه تعبیر شود که از ورزشکاران استان‌های دیگر استفاده نشود بلکه باید ترکیب تیم‌های ورزشی به نحوی باشد که ترکیب اصلی تیم را ورزشکاران بومی استان تشکیل دهند.

این مسئول ضمن تأکید بر تشکیل هیئت عالی ورزشی در استان قزوین گفت: با تشکیل هیئت عالی ورزشی قطع یقین بسیاری از مشکلات موجود در این عرصه برطرف می‌شود.

انتهای پیام/77010/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول