اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

بخش خصوصی در اولویت حمایت‌های استانداری قرار دارد

استاندار مازندران گفت: بخش خصوصی در اولویت نخست حمایت استانداری قرار دارد.

بخش خصوصی در اولویت حمایت‌های استانداری قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران، ربیع فلاح در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: صنعت و معدن استان با التفات به منابع و امکانات از جایگاه و موقعیت مناسبی در سطح کشور برخوردار نیست.

وی افزود: با توجه به تنگناها و چالش‌هایی که در استان وجود دارد باید تلاش زیادی کنیم که از این شرایط خاص عبور کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه جایگاه استان باید خیلی بالاتر از حد فعلی قرار داشته باشد، عنوان کرد: خوشبختانه بخش خصوصی و حوزه صنعت و معدن استان دارای استعداد و توان سرشار بوده و از معادن ارزشمندی بهره‌مند است و به خاطر پتانسیل و ظرفیت‌های تولیدی و اهمیت اشتغال‌زایی و توانمندی‌هایی که داریم بخش خصوصی را در اولویت اول خود قرار می‌دهم. 

وی خطاب به اعضای هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: تقاضای ما این است که با این دید همکاری و همراهی داشته باشید و معتقدم باید موانع برای تشکل‌ها برچیده شود و به پیشبرد امور به طور جدی کمک کرد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم در هرکاری باید از متخصصان آن بخش و اهل فن استفاده کرد و به همین منظور همکاری نزدیکی با خانه صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌های بخش خصوصی خواهم داشت.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: صنعت‌گران و معدن‌کاران افتخارات ما هستند و ما هیچ محدودیتی را که مانع پیشرفت و توسعه آنها باشد قبول نداریم اما انتظار داریم که تنگناها و مشکلات را به موقع منعکس کنند.

نصرالله صدرزاده رئیس انجمن معدن و قائم مقام معدنی خانه صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با برشمردن بخشی از مشکلات و توانمندی‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان آمادگی این تشکل را برای همکاری و همراهی با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید به ویژه برنامه‌های استاندار استان اعلام کرد.

رئیس انجمن فلزی نیز با اشاره به اینکه دولت توجه خاص خود را به امور اقتصادی معطوف کرده و این رویکرد را با انتصاب افراد دارای سابقه و تجربه و تخصص صنعتی، اقتصادی به خوبی نشان داد، ابراز امیدواری کرد: مسئولان استانی نیز از همین الگو پیروی کنند تا عملاً امکان پیگیری سریع و ثمربخش مشکلات فراهم آید.

محمدعلی ذکریایی افزود: اظهارنظر و تفکرات خوشبختانه نشان‌دهنده این است که مسئولان قصد دارند در همین راستا عمل کنند.

ذکریایی بیان داشت: تشکل‌های صنعتی و معدنی استان به عنوان مشاوران بخش خصوصی در خدمتگزاری حاضر هستند.

انتهای پیام/2296/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول