اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی:

نوزدهمین همایش ملی صادرات غیرنفتی در تبریز برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان ‌شرقی از برگزاری نوزدهمین همایش ملی صادرات غیرنفتی در روزهای دهم و یازدهم مهرماه جاری در تبریز خبر داد.

نوزدهمین همایش ملی صادرات غیرنفتی در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در جلسه کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه استانی اظهار کرد: در آذربایجان شرقی 20 صادرکننده نمونه استانی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: در سال جاری به منظور برگزاری بهتر و باشکوه‌تر مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی، برخلاف ادوار گذشته این رویداد در برنامه جداگانه‌ای غیر از روزهای برگزاری نوزدهمین همایش ملی صادرات غیرنفتی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه باید تلاش کنیم استان آذربایجان شرقی در امر صادرات در کشور جایگاه شاخص خود را حفظ کرده و ارتقا یابد، خاطرنشان کرد: تلاش برای رسیدن به اهداف چشم‌انداز 20 ساله و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای توسعه صادرات غیرنفتی همواره از جمله راهبردهای بلندمدت کشور در عرصه اقتصاد در طول سال‌های اخیر بوده است.

عظمایی افزود: تحقق رشد صادرات غیرنفتی بدون حضور بخش خصوصی میسر نیست و دولت باید به عنوان حمایت‌کننده بخش خصوصی عمل کند.

وی ادامه داد: توسعه صادرات غیرنفتی در استان می‌تواند نقش بسزایی در اشتغال و توسعه همه‌جانبه منطقه به همراه داشته و این امر با توجه به برنامه‌های دولت و محوریت صادرات می‌تواند نوید‌بخش شکوفایی فزاینده اقتصادی منطقه باشد.

وی تصریح کرد: در ایام برگزاری نوزدهمین همایش ملی صادرات غیرنفتی کارگاه آموزشی ابزارهای تسهیل تجارت و کسب و کار الکترونیکی نیز با حضور سه تن از اساتید ملی و متخصصان این حوزه، نهم مهرماه در محل سالن همایش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/60002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول