اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل اعلام کرد

5 گزینه نهایی استانداری اردبیل یکشنبه از برنامه‌های خود دفاع می‌کنند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل از نهایی شدن پنج گزینه برای سمت استانداری اردبیل با تصمیم مجمع نمایندگان استان اردبیل خبر داد.

5 گزینه نهایی استانداری اردبیل یکشنبه از برنامه‌های خود دفاع می‌کنند

جلیل جعفری بنه‌خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: روز سه‌شنبه مجمع نمایندگان با حضور هفت نماینده استان اردبیل تشکیل جلسه داد و به اتفاق تصمیم گرفته شد تا همه آنهایی که برای سمت استانداری اردبیل مطرح بوده و اسامی‌شان شاخص بود، مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی گفت‌: ما روی هر یک از گزینه‌ها بحث‌ها و بررسی مفصل و جامعی را انجام دادیم و در نهایت روی تک تک نفرات مطرح رای‌گیری انجام شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بعد از این رای‌گیری پنج نفر از کاندیداهای استانداری اردبیل با رای بالای اعضا مواجه شدند که این پنج نفر باید تا روز یکشنبه صبح برنامه‌های خودشان را به شکل مکتوب ارائه کنند تا عصر همان روز هر کدام از آنها 40 تا 45 دقیقه از این برنامه‌ها دفاع کنند.

جعفری بنه‌خلخال یادآور شد: از این پنج نفر سه نفر به عنوان گزینه نهایی مجمع باز هم با رای‌گیری مخفی برگزیده شده و به وزارت کشور معرفی خواهند شد.

وی در خصوص اسامی این پنج نفر بیان داشت: توافق کردیم که اسامی این پنج نفر مخفی بماند و هیچ از نمایندگان در این زمینه به انتشار اسامی اقدام نکنند که اگر اسامی به بیرون درز کرد بنده در جریان نیستم و این شایسته نیست که بخواهیم بر خلاف توافق حرکتی را انجام دهیم.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل با رد این اظهارات که قرار است سه گزینه دیگر را نیز وزارت کشور اضافه کند، تصریح کرد: چنین توافقی با وزرات کشور انجام نشده است بلکه قرار است از بین سه گزینه مجمع نمایندگان استان اردبیل، وزارت کشور گزینه نهایی را اعلام کند که تصمیم غیر از آن نقض آشکار توافق است.

جعفری بنه‌خلخال افزود: البته در این زمینه نظر نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز مد‌نظر قرار می‌گیرد تا با نظر جمع، استاندار شایسته لایق و کاردان انتخاب شود.

انتهای پیام/62001/ل40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول