اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس عنوان کرد

کمرنگ بودن نظرات مردمی در انتخاب گزینه‌های نمایندگان برای استانداری آذربایجان‌شرقی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: نظرات مردمی در انتخاب گزینه‌های مجمع نمایندگان برای استانداری آذربایجان‌شرقی کمرنگ بوده است.

کمرنگ بودن نظرات مردمی در انتخاب گزینه‌های نمایندگان برای استانداری آذربایجان‌شرقی

میرهادی قره ‌سیدرومیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به اینکه نماینده حلقه واسطه بین مردم و حاکمیت محسوب می‌شود باید گزینه‌های معرفی شده نیز با دریافت نظرات مردم از طریق تشکل‌ها و نهادهای تاثیرگذار جامعه صورت می‌گرفت که به نظر می‌رسد این پروسه در انتخاب گزینه‌های پیشنهاد شده به وزارت کشور طی نشده است.

وی با اشاره به اینکه در نشست برای انتخاب و رای‌گیری گزینه‌های مجمع نمایندگان حضور نداشته است، گفت: گزینه‌های پیشنهاد شده به وزارت کشور از سوی مجمع نمایندگان استان به پنج نفر معرفی شده منحصر نبوده و احتمال معرفی گزینه‌های دیگر نیز وجود دارد.

قره‌سید تاکید کرد: رایزنی صورت گرفته با وزارت کشور مبنی بر تعامل حداکثری بین مجلس و دولت است تا با انتخاب گزینه‌ای اصلح برای سکانداری استان‌ها و از جمله استانداری آذربایجان‌شرقی که در آن خواسته‌ها و نیازهای مردم اعمال شده زمینه رشد و ترقی را فراهم آوریم.

این نماینده مجلس نهم کارشناس، متعهد، مردمی و آشنا با مشکلات را از جمله شاخصه‌های مد نظر خود برای استانداری آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و گفت: فرد مورد نظر باید به مشکلات و ویژگی‌ها و ظرفیت‌های منطقه اشرافیت داشته باشد و در عین حال دارای ارتباطات قوی نیز در پایتخت و در میان دولت مردان باشد تا در فراهم آوردن مسیرهای ترقی و پیشرفت برای استان، آشنا به این مسیرها باشد.

وی پیش‌بینی کرد، پروسه انتخاب استاندار نه تنها برای آذربایجان‌شرقی بلکه برای تمام استان‌های کشور از طریق وزارت کشور به طول بیانجامد و موضوعی زمان‌بر برای وزارت کشور خواهد بود.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول