اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه:

تاریخ رشادت‌ها و دلاوری‌های عشایر را ثبت کرده است

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تاریخ رشادت‌ها و دلاوری‌های عشایر را ثبت کرده گفت: عشایر نقش بزرگی در دفاع مقدس داشتند.

تاریخ رشادت‌ها و دلاوری‌های عشایر را ثبت کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی ظهر امروز در جشنواره فرهنگی، هنری و ورزشی دو روزه بسیج عشایر استان کرمانشاه که در پارک شرقی شهر کرمانشاه برگزار شد، بیان داشت: امنیت امروز را مرهون جان‌فشانی شهدا هستیم و شهدا ستارگان درخشان آسمان بشریت هستند.

ریحانی عنوان کرد: عشایر نقش بزرگی در دفاع مقدس داشتند و داوطلبانه و متعهدانه از مرزهای ایران اسلامی با رشادت دفاع کردند.

وی با اشاره به اینکه عشایر توانمندی زیادی داشته و دارند، تصریح کرد: هرگز نباید ظرفیت بالای عشایر غیور را از یاد ببریم.

به گفته جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، عشایر همواره در صحنه بوده و در دفاع مقدس تشخیص دادند که نظام به آن‌ها نیاز دارد و به انقلاب وفادار بوده‌اند.

ریحانی عشایر را مردمانی بردبار، صادق، باصفا و سخت‌کوش عنوان کرد و افزود: عشایر کمترین توقع را دارند و نیاز جامعه شهری به تولیدات عشایر بستگی دارد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه تاریخ رشادت‌ها و دلاوری‌های عشایر را ثبت کرده، عشایر غرب کشور را موجب سربلندی استان‌های غربی دانست.

ریحانی با بیان اینکه عشایر نسبت به جمعیت جامعه خود، بیشترین بازدهی را دارند، گفت: جایگاه عشایر باید همواره شناخته شود و ادارات به مشکلات عشایر با جدیت رسیدگی کنند.

وی محکم شدن باورهای دینی را از آثار دفاع مقدس عنوان کرد و ابراز داشت: در دوران دفاع مقدس دیدیم که با ولایت‌مداری پیروز هستیم و امروز با این پشتوانه در تحریم‌ها و تهدیدها پیروز و سربلند هستیم.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اعلام کرد: اگر رئیس جمهور با اقتدار در سازمان ملل از حقوق ملت ایران دفاع می‌کند، به‌واسطه پایگاه مردمی نظام است.

ریحانی به پیشرفت‌های همه‌جانبه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی جزو کشورهای تاثیرگذار در معادلات جهانی است.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول