اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار استهبان خبر داد

دستگیری آدم‌ربایان در انجیرستان‌های استهبان

آدم‌ربایان در انجیرستان‌های استهبان، توسط نیروی انتظامی این شهرستان دستگیر شدند و یکی از آنان نیز به درک واصل شد.

دستگیری آدم‌ربایان در انجیرستان‌های استهبان

فرماندار استهبان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان در مورد مسائل ضدامنیتی که در هفته گذشته در انجیرستان‌های استهبان اتفاق افتاد، اظهار داشت: چند تن از اشرار شهرستان‌های همجوار در ارتفاعات استهبان در هفته گذشته در یکی از مزارع یکی از شهروندان این شهرستان را به همراه کارگر وی به گروگان گرفتند و با خود بردند.

نعمت‌الله اکبری‌نژاد افزود: نیروی انتظامی استهبان بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این جرم به ردیابی مجرمان پرداخت.

وی اضافه کرد: پس از گذشت پنج شب اشرار در منطقه دیگری در ابتدای کوه دم‌تنگ این شهرستان اقدام به ربودن باغدار انجیرستان دیگری که در باغ خود مشغول استراحت بوده، کردند.

این مسئول ادامه داد: پس از چند دقیقه نیروی انتظامی استهبان با همکاری نیروی انتظامی شیراز و شهرستان فسا که در منطقه حاضر بودند، مسئله را پیگیری می‌کنند و  سر‌نخ‌هایی نیز به دست آوردند و در کوه‌های صعب‌العبور و نقاطی که دسترسی به آنها بسیار مشکل بود، موضوع را دنبال کردند که نشانه‌هایی از محل اسکان مجرمان پیدا شد.

رئیس شورای تامین شهرستان استهبان گفت: با درایت و هوشیاری نیروی انتظامی شب گذشته اشراری که در غاری در منطقه دم‌تنگ استهبان مخفی شده بودند، شناسایی و با آنان برخورد و یک شرور به درک واصل و دو نفر دیگر نیز دستگیر شدند و گروگان نیز به سلامت آزاد شد.

اکبری در پایان ابراز داشت: همچنین نخستین گروه اشرار که دو نفر را نیز به گروگان برده بودند به دنبال این دستگیری‌ها به گونه‌ای وحشت کردند که گروگان خود را آزاد و فرار کرده‌اند.

انتهای پیام/2448/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول