اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 2 سال تلاش صورت گرفت

دستگیری شرور سابقه‌دار در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک شرور سابقه‌دار در همدان خبر داد و گفت: متهم دو سال تحت تعقیب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار داشت.

دستگیری شرور سابقه‌دار در همدان

رسول مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف در سطح شهرستان به منظور مقابله با اراذل و اوباش اظهار داشت: برخورد با اراذل و اوباش و برهم‌زنندگان نظم اجتماعی، در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد.

وی با اشاره به یک مورد دستگیری شرور سابقه‌دار گفت: در راستای اجرای دستور مقام قضایی و در پی شکایت افراد خاص، یکی از متهمان شرور که در امر سرقت و قدرت‌نمایی با چاقو شرکت داشته شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: این فرد به مدت دو سال تحت تعقیب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار داشت.

وی در تشریح دستگیری این فرد شرور گفت: زمانی که مخفیگاه متهم توسط پلیس شناسایی و محاصره می‌شود، وی قصد فرار می‌کند که با اقدام به موقع مأموران انتظامی مواجه می‌شود.

مرادی ادامه داد: متهم با استفاده از یک قبضه شمشیر به سوی مأموران حمله‌ور می‌شود که در نهایت ناکام مانده و دستگیر می‌شود.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی، یک شمشیر، یک تیغه کارد و یک عدد اسپری فلفلی خارجی که از‌ آن سوء استفاده می‌کرده، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تصریح کرد: متهم پش از دستگیری روانه کلانتری شد که تحقیقات در مورد شرارت های وی ادامه دارد.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه تأمین امنیت و آسایش مردم یکی از وظایف پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای تحقق این مهم، فضا را برای تنفس اشرار و اراذل و اوباش تنگ کرده است.

انتهای پیام/89002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول