اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسفراین انجام شد

دستگیری شکارچیان متخلف و کشف سلاح برنو دوربین‌دار

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از دستگیری سه نفر شکارچی متخلف و کشف یک قبضه سلاح برنو دوربین‌دار در شهرستان اسفراین خبر داد.

دستگیری شکارچیان متخلف و کشف سلاح برنو دوربین‌دار

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی، حسین آبسالان اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین با همکاری پاسگاه پرکانلو موفق به دستگیری سه نفر شکارچی متخلف شدند.

وی افزود: متهمان در منطقه حفاظت شده ساریگل (میدان جیک) در حین گشت و کنترل محیط‌بانان پیش از اقدام به شکار غیرمجاز دستگیر شدند.

آبسالان تصریح کرد: از متخلفان یک قبضه اسلحه برنو دوربین‌دار، یک دستگاه دوربین چشمی 30*8 آلمانی و سایر ادوات شکار و صید کشف شد و متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در کتاب مجموعه قوانین و مقررات حفاظت محیط زیست ایران طبق بند ب ماده 11 قانون شکار و صید مبادرت به شکار و صید در مناطق ممنوع و قرق‌های اختصاصی و یا خلاف محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های که سازمان در حدود اختیارات قانونی خود تعیین و آگهی کرده است، جرم محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، شهرستان اسفراین دارای دو پارک ملی و دو منطقه حفاظت شده به نام‌های سالوک و ساریگل و یک منطقه شکار ممنوع شمال و شمال غرب سالوک است.

انتهای پیام/63002/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول