اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل مطرح کرد

تخصص اعتبار 580 میلیون تومانی برای اتمام ساخت مصلای بابل

فرماندار بابل گفت: برای اتمام مصلای بابل 580 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

تخصص اعتبار 580 میلیون تومانی برای اتمام ساخت مصلای بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی ظهر امروز در افتتاح ساختمان تجمیعی چهار حوزه مقاومت سپاه بابل اظهار داشت: خوشبختانه از محل اعتبار تملکی دولت برای احداث پایگاه‌های مقاومت اعتبار تخصیص یافت و به عنوان قانون بودجه درآمد محقق شد.

وی افزود: دولت علاوه بر خواسته‌های به حق بسیجیان در حوزه فرهنگی، برای اتمام پروژه‌های مصلا در راستای تقویت ایمان و استحکام اعتقادات اعتبار خوبی در نظر گرفت که برای اتمام مصلا بابل 580 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شد که بخشی از این پروژه به اتمام رسید.

مهدوی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت: یادآوری خاطرات ارزشمند شهدا می‌تواند یک بار دیگر ما را در مسیر و راهی که شهدا به امانت نزد ما گذاشتند هدایت کند.

وی اذعان داشت: این جنگ برای ما برکات و نعمت‌های فراوانی در پی داشته است، رزمندگان با مدیریت ولایی حماسه آفریدند، آنچه منش و سلیقه افراد را در دفاع مقدس تجمیع کرد نعمت وحدت مسیر و رویه، استراتژی وحدت راهبردی بود که امروزه برای کل جامعه الگو شده است و جز این راهی نیست.

فرماندار بابل ایثار و از خودگذشتگی را از دیگر نعمت‌های دفاع مقدس برشمرد و افزود: قبل از انقلاب واژه ایثار را از زبان شخصیت‌های برجسته و علما به صورت تئوری می‌شنیدیم اما در دفاع مقدس فرهنگ ایثار به صورت عملی در جامعه ترویج شد.

مهدوی خاطرنشان کرد: رزمندگان فرهنگ ایثار را در مکتب امام و در دانشگاه دفاع مقدس آموختند، آنها جسم خود را تقدیم انقلاب و عاطفه و عشق را تقدیم خانواده کردند.

فرماندار بابل گفت: امروز استقلال خود را مدیون حمایت از مکتب سیاسی و معنوی امام  هستیم و این استقامت، حکومت اسلامی را پایدار کرد، نظام ما بعد از 34 سال استقامت و صبر با تکیه بر نیروی ایمان خود به پیروزی رسید.

انتهای پیام/86009/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول