اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

ملت ایران با تکیه بر قدرت ایمان و اتکال به ذات الهی در مقابل استکبار ایستاد

فرماندار دشتی گفت: ملت ایران با تکیه بر قدرت ایمان و اتکال به ذات لایزال الهی در مقابل دنیای استکبار ایستاد و حدیث پایداری و مقاومت را با تأسی از فریاد سرخ "هیهات من الذلة" سرور آزادگان عالم در گستره گیتی طنین‌انداز نمود.

ملت ایران با تکیه بر قدرت ایمان و اتکال به ذات الهی در مقابل استکبار ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، سید علی هاشمی در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس، این هفته را به رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران ،جانبازان و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس تبریک گفت.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی سرشار از مفاهیم بلند ایثار، شهامت و از خود گذشتگی ملتی آزاده و سرافراز است که با دست خالی اما با تکیه بر قدرت ایمان و اتکال به ذات لایزال الهی در مقابل دنیای استکبار ایستاد و حدیث پایداری و مقاومت را با تأسی از فریاد سرخ "هیهات من الذلة" سرور آزادگان عالم در گستره گیتی طنین‌انداز نمود.

وی با تبریک سی و سومین سالگرد این حماسه جاویدان تصریح کرده است: جوانان این مرز و بوم با تأسی از حماسه‌آفرینان هشت سال دفاع مقدس امروز با فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل جنگ فرهنگی دشمن ایستاده‌اند و حماسه دیگری خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/66006/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول