اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

طرح مقابله با فرسایش خاک در میاندرود اجرایی شود

استاندار مازندران بر اجرای طرح مقابله با فرسایش خاک در میاندرود تاکید کرد.

طرح مقابله با فرسایش خاک در میاندرود اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، ربیع فلاح‌جلودار ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی چند منظوره روستای ماکران بخش گهرباران با تاکید بر وجود ظرفیت‌های منحصر به فرد در این شهرستان بر استفاده توام با برنامه از این ظرفیت‌ها برای رفع بیکاری تاکید کرد.

استاندار مازندران در نخستین افتتاح خود در مازندران تصریح کرد: میاندرود با ظرفیت‌هایی که در زمینه توسعه دارد باید سرآمد شهرستان‌های مازندران شود.

وی فرودگاه بین‌المللی دشت ناز، راه آهن ، سواحل و جنگل‌ها همچنین مزارع وسیع و کارخانه‌های این شهرستان را از ظرفیت‌های میاندرود دانست و افزود: اگر مشکلی در اشتغال این شهرستان وجود دارد حتماً از خودمان است که نتوانسته‌ایم یک برنامه منظم داشته باشیم.

فلاح با ابراز تاثر از وقوع سیل عصر دیروز در این شهرستان انجام اقدامات آبخیزداری و کشت درختان و گیاهان موثر و مثمر در این نقطه را جایگزین مناسبی برای اقدامات عمرانی دانست که از فرسایش خاک نیز جلوگیری می‌کند.

استاندار مازندران با اعلام حمایت دولت، فرماندار میاندرود را مامور تهیه طرح جامع مقابله با فرسایش خاک و وقوع سیلاب در این شهرستان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه من خودم هم یک ورزشکار بوده‌ام و هم ورزش دوست هستم، افزود: الان هم بیشتر سایت‌های ورزشی داخلی و خارجی را دنبال می‌کنم و نیز خوشحالم که نخستین پروژه افتتاحی را یک طرح ورزشی می‌بینم.

فلاح در پایان با بیان اینکه ورزش در مازندران مساله مهمی است، تصریح کرد: مازندرانی‌ها ثابت کرده‌اند که در همه مسائل سرآمد هستند.

انتهای پیام/86021/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول