اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در میاندرود

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در شهرستان میاندرود خبر داد.

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره در میاندرود

احمد سعادت‌مند امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: با حضور مسئولین بلند پایه استان و شهرستانی سالن چند منظوره ورزشی در شهرستان میاندرود افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز رشادت‌های سربازان رشید اسلام و هفته دفاع مقدس از افتتاح یک سالن ورزشی در این هفته خبر داد و افزود: با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی ورزشی متنوعی در سطح استان توسط کمیته ورزش ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس استان مازندران و با همکاری سایر دستگاه‌های عضو این کمیته برگزار خواهد شد.

سعادت‌مند گفت: در روز پنجشنبه چهارم مهر با حضور دکتر فلاح استاندار مازندران و جمعی از مسئولین شهرستانی و محلی سالن ورزشی روستای ماکران مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان یادآور شد: سالن چند منظوره ورزشی ماکران به مساحت هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و با مشارکت اهالی و اداره کل ورزش و جوانان ساخت و در اختیار جوانان و ورزشکاران روستای ماکران قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/86005/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول