اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست امسال صورت گرفت

جمع‌آوری 423 میلیون ریال زکات در مهرستان

مدیر کمیته امداد شهرستان مهرستان از جمع‌آوری 423 میلیون ریال زکات در 6 ماهه نخست امسال در شهرستان مهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 423 میلیون ریال زکات در مهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد سیستان و بلوچستان، ناصر ریگی اظهار داشت: کمیته امداد شهرستان مهرستان در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند بیش از 40 طرح مشارکتی طی امسال اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یکی از عمده طرح‌های اجرایی کمیته امداد جمع‌آوری زکات است، ادامه داد: جمع‌آوری زکات با توجه به سنت‌های تعیین شده در دین اسلام و در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های نیازمند صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان مهرستان در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در راستای جمع‌آوری زکات افزود: برگزاری جلسات متعدد با کشاورزان عمده‌کار به صورت چهره به چهره، نصب بنرهای تبلیغاتی در مزارع کشاورزی، اعزام مبلغان به مناطق محروم شهرستان و ... از جمله فعالیت‌هایی است که در این زمینه انجام شده است.

وی همچنین به برگزاری جلسات شورای زکات با حضور امام جمعه این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جلسات به منظور هماهنگی بیشتر در زمینه راهکارهای ترویج فرهنگ پرداخت زکات و با حضور اعضای ستاد شورای زکات شهرستان برگزار شده است.

ریگی در ادامه با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 423 میلیون ریال زکات در شهرستان مهرستان جمع‌آوری شده است، تصریح کرد: این مبالغ در راستای احداث پروژه‌های عام‌المنفعه در مناطق محروم هزینه می‌شود.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول