اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان خبر داد

دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان آبادان در هفته دفاع مقدس

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان از دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان این شهرستان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

دیدار با خانواده‌های شهدا و رزمندگان آبادان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، علی ثامری ظهر امروز در جلسه گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی اظهار کرد: بنیاد شهید آبادان به عنوان یکی از دبیران کمیته‌های پنج‌گانه ستاد هفته دفاع مقدس اقدام به برگزاری جلسه هماهنگی با اعضای کمیته برای بررسی و تدوین برنامه‌ها کرده است.

وی افزود: در کمیته ایثارگران که دبیری آن بر عهده بنیاد شهید آبادان است 10 اداره و نهاد به عنوان عضو حضور و در برگزاری برنامه‌ها مشارکت دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس در طول این هفته خواهد بود.

ثامری تصریح‌کرد: بر این اساس مقرر شد تا علاوه بر خانواده‌های رزمنده شهری از خانواده‌های شهدا و ایثارگران که در روستا  ساکن هستند نیز با حضور مسئولان دیدارهایی انجام شود.

وی اضافه‌کرد: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا که با حضور مسئولان این شهرستان دیگر برنامه مهمی است که در این کمیته تدوین شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آبادان خاطرنشان‌کرد: این برنامه در روز چهارم مهرماه برگزار خواهد شد و در آن قرار است گروه‌های سرود دانش‌آموزی به اجرای برنامه بپردازند.

ثامری افزود: همچنین در این مراسم مزار شهدای دفاع مقدس آبادان با یک‌هزار شاخه‌گل گلباران خواهد شد.

در ادامه اعضای دیگر کمیته‌های ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

فضاسازی درب ورودی ادارات و نهادهای شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، نصب بنر و پلاکاردهای گرامی‌داشت این مناسبت، برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط پالایشگاه، منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان، نورافشانی آبادان در شب شکست حصر این شهر و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری از مهم‌ترین محورهای برنامه‌ریزی‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آبادان بود.

همچنین مقرر شد کمیته‌های پنج‌گانه برنامه‌های خود را تدوین و تا 10 روز قبل از آغاز هفته دفاع مقدس به رسانه‌ها اعلام تا نسبت به انعکاس آنها اقدام شود.

انتهای پیام/72008/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول