اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان مطرح کرد

نقش تعیین‌کننده مادران شهدا در پشتیبانی از رزمندگان

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان بر نقش تعیین‌کننده مادران شهدا در پشتیبانی از رزمندگان دفاع مقدس تأکید کرد.

نقش تعیین‌کننده مادران شهدا در پشتیبانی از رزمندگان

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، همایش زنان ایثارگر شامگاه امروز در سالن اجتماعات امام علی(ع) شهر تاکستان برگزار شد.

آیت‌الله علی اسلامی در این همایش اظهار داشت: در طول دوران دفاع مقدس خانواده‌های بسیاری در راستای پشتیبانی از رزمندگان کمک‌های غذایی و مادی خویش را به سوی جبهه‌های جنگ روانه می‌ساختند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر جایگاه برجسته خانواده‌ها در پشتیبانی از جنگ تحمیلی ابراز داشت: پیروزی‌های جنگ تحمیلی همواره وابسته به پشتیبانی‌ها و ارسال کمک‌ها توسط مادران و پدران رزمندگان بوده است و بدون این حمایت‌ها پیروزی‌های مکرر در جبهه‌ها به وقوع نمی‌پیوست.

اسلامی به پیشینه شهروندان تاکستان در ارسال کمک‌های مختلف به رزمندگان در طول دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: مردم منطقه تاکستان در طول دوران دفاع مقدس با هدایای مادی شامل نان، کشمش و تخم‌‌مرغ رزمندگان اسلام را کمک رسانده و سنگر‌های خط مقدم را تقویت می‌کردند.

وی با اشاره به حضور هزاران نفری زنان شاهد و ایثارگر در طول ایام دفاع مقدس عنوان کرد: بر اساس روایات معتبر در طول جنگ خندق رزمندگان اسلام از مسجد مزین به نام حضرت زهرا(س) لباس و غذا تهیه کرده و پشتیبانی می‌شدند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری به تشریح رهنمود‌های مقام معظم رهبری درباره جایگاه شهدای زن ایثارگر پرداخت و تصریح کرد: تداوم نهضت امام راحل امروز بر عهده بانوان جامعه اسلامی بوده که در این راستا البته اقشار بانوان لازم است تا ضمن تذکر به پوشش‌های ضدفرهنگی به انجام وظایف خویش بپردازند.

اسلامی به موقعیت کنونی ایران در عرصه‌های بین‌المللی اشاره کرد و گفت: بنابر اذعان مقام‌های بلندپایه بین‌المللی جایگاه جمهوری اسلامی امروز بسیار پرآوازه است و مسبب این مهم نیز تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده سرفراز است که باید قدر آنان را درک کرد.

وی با هشدار نسبت به شبیخون‌ فرهنگی در جامعه ابراز داشت: جبهه‌های نبرد دیروز با فداکاری‌های عمومی ملت به ویژه مادران پرفضیلت شهدا به پیروزی رسیده است و امروز گناه فرد جوانی که با پوشش نامناسب ظاهر می‌شود، بسیار بزرگ است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مادران و همسران شهدا دیروز در عرصه دفاع مقدس سبب رشد جبهه‌های نبرد شدند درحالی که در زمان تهاجم سراسری رژیم بعثی کشور‌های حامی عراق از دادن ادوات اولیه دفاعی به جمهوری اسلامی نیز خودداری می‌کردند اما امروز انواع محصولات نظامی توسط جوانان کشور تولید شده و به مرحله انبوه‌سازی رسیده است.

انتهای پیام/77005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول