اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به تمام معنا فردی اعتدالی است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد روحیه و مشی اعتدالی دارد و در همین مسیر حرکت می‌کند.

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد به تمام معنا فردی اعتدالی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این ساعات شاهد روان شدن خون تازه‌ای برای خدمت در رگ‌های استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

نماینده مردم دو شهرستان بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: با این وجود باید شاهد ایجاد حرکت جدید در عرصه کار و خدمت در استان باشیم.

زارعی ادامه داد: همه ما سابقه آقای خادمی را می‌دانیم و برای انتخاب و گزینش وی مراحل مختلفی طی شد و در چارچوب موازینی که وزیر کشور و نمایندگان داشتند این انتخاب صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم خادمی بتواند با شناخت و اشرافی که بر استان ما دارد و با هماهنگی با روحانیت و نماینده ولی‌فقیه مدیریت موفق بومی را به منصه بروز و ظهور برساند.

زارعی در بخش دیگری از سخنان کوتاه خود در آیین تودیع و معارفه استانداران جدید و قدیم کهگیلویه و بویراحمد ابراز امیدواری کرد تا با عمل به شعارهای دولت دغدغه مردم استان برطرف شود و در ادامه تصریح کرد: باید کاری کنیم تا آیندگان ما را نسبت به اقداماتی که داریم تحسین کنند و بدانیم که در سایه همدلی و هماهنگی موفقیت‌ها حاصل می‌شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس را بیش از هر زمان دیگر تشنه کار و خدمت دانست و گفت: همه مدیران و نمایندگان با حمایت مردم و هدایت روحانیت باید در این مسیر برای آبادانی استان خود گام برداریم.

زارعی عنوان کرد: همه این کارها در سایه همت و تلاش مضاعف میسر می‌شود و از استاندار جدید انتظار داریم محور این کار و تلاش شبانه‌روزی برای اعتلای نام استان شوند.

وی در این جلسه، خبری خوش را هم به حضار داد مبنی بر این که فردا پنج‌شنبه دستگاه بی.‌یو.‌آر فرودگاه یاسوج راه‌اندازی می‌شود تا از این پس امکان پرواز در شب برای هواپیماها در این فرودگاه فراهم شود.

انتهای پیام/82005/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول