اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز هشدار داد

جلوگیری از ریاست فتنه‌گران بر دانشگاه شیراز

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شیراز با بیان این که دانشگاه محل اردوکشی سیاسی جریان‌های تاریخ مصرف گذشته نیست، گفت: از ریاست فتنه‌گران بر دانشگاه شیراز جلوگیری می‌کنیم.

جلوگیری از ریاست فتنه‌گران بر دانشگاه شیراز

رضا نجابت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: حزب‌الله به هیچ قیمتی اجازه خودنمایی به جریان فتنه نمی‌دهد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز اضافه کرد: از گوشه و کنار و با توجه به انتصابات دولت شنیده‌ایم که عزل و نصبی در دانشگاه شیراز  قرار است اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: انتصاب مسئولان مختلف حق دولت است و ما نیز به نظر دولت و رای مردم احترام می‌گذاریم اما چیزی که مورد قبول نیست انتصاب نزدیکان و عاملان جریان فتنه است.

نجابت تصریح کرد: به گوش ما رسیده است که چند نفر از فعالان فتنه از گزینه‌های اصلی تصدی ریاست دانشگاه شیراز هستند.

نجابت بیان کرد: جریان حزب‌الله و تشکل‌های دانشجویی انقلابی با وجود احترام به نظر دولت هشدار می‌دهند که دانشگاه محل اردوکشی سیاسی جریان‌های تاریخ مصرف گذشته نیست و حزب‌الله به هیچ قیمتی اجازه خودنمایی به جریان فتنه نمی‌دهد.

این فعال دانشجویی بیان کرد: دولت با شعار اعتدال آمد و مردم به اعتدال رای دادند اما به تدریج اعتدال از کانون توجه مسئولان خارج و کنار گذاشته شد و در انتصابات می‌بینیم که مرتبطان فتنه دوباره برگردانده می‌شوند.

نجابت در ادامه گفت: کسی که نام او به عنوان یکی از گزینه‌های تصدی معاونت سیاسی استانداری و همچنین ریاست دانشگاه شیراز مطرح است، می‌داند که در دانشگاه بهتر می‌تواند به ادامه فتنه‌گری بپردازد و به همین دلیل برای دانشگاه دندان تیز کرده‌اند.

وی یادآور شد: از فعالان ارزشی دانشگاهی به ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان فارس و در دانشگاه شیراز و همچنین از بسیج اساتید تقاضا می‌کنیم که به میدان آمده و علیه حضور مجدد فعالان فتنه در این دانشگاه موضع‌گیری کنند.

نجابت ابراز داشت: اصحاب فتنه، افراطیون و سایر معاندان انقلاب و رهبری بدانند که تشکل‌های دانشجویی انقلابی به عنوان چشم بیدار و بصیر دانشگاه و جامعه نمی‌گذارند کسانی که خون به دل رهبری کردند، بخواهند زمام امور را در دست گیرند.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول