اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی 3 وزیر برای تکمیل کابینه روحانی در روزهای آینده

نقش توفیقی باید در قضایای فتنه 88 مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مقابل این سئوال که احتمال معرفی توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم تا چه حد است؛ گفت: باید نقش وی در قضایای فتنه سال 88 مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

نقش توفیقی باید در قضایای فتنه 88 مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همانطوری که دولت در خط مشی خود بحث اعتدال را در عمل نشان داد، امیدواریم به این روند خود در مدیریت کشور نیز ادامه دهد.

وی از احتمال معرفی سه وزیر باقی‌مانده برای تکمیل کابینه دولت آقای روحانی طی روزهای آتی به مجلس خبر داد و افزود: افراد معرفی شده باید سابقه روشن و شفاف ولایت‌پذیری را در کارنامه خود داشته باشند.

باقریى‌بنابی با بیان اینکه در بحث معرفی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حساسیت‌های خاصی وجود دارد؛ افزود: هر شخصی که برای این وزارت معرفی می‌شود، باید ضمن دارا بودن سابقه ولایت‌پذیری در پرداختن به موضوعات علوم و اقتصاد که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، پیشقدم بوده و همچنین مورد قبول اکثریت دانشگاهیان باشد.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی در مقابل این سئوال که احتمال معرفی دکتر توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم تا چه حد است؛ پاسخ داد: باید نقش وی در قضایای فتنه سال 88 مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد و تا زمانی که شخص ایشان توضیحاتی نداده‌اند، نمی‌شود روی آن تصمیم گرفت و تنها با حرف و سخن نمی‌شود شخصی را متهم کرد.

باقری‌بنابی تأکید کرد: در صورت معرفی آقای توفیقی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم، مجلس سوابق ایشان را مورد بررسی بیشتر قرار خواهد داد و آن موقع مشخص خواهد شد که آقای توفیقی در قضایای فتنه 88 دخالتی داشته‌اند یا نه.

وی ادامه داد: هرگونه صحبت و قضاوت در خصوص آن قبل از شنیدن حرف‌های آقای توفیقی به نظر صحیح نیست.

انتهای پیام/60002/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول